Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: [Feedback] Starfall content update out now!

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    brandstof van de voorbode, scheepsromp van de voorbode en zalf van de voorbode die je in je proviand moet maken zijn niet terug te vinden in ster of waar dan ook

    Een dag later is de opdracht automatisch opgelost. Vind alleen dat je veel te vaak uren moet wachten tot je verder kunt.
    Laatst gewijzigd door Lamp65; 30-01-24 om 13:47.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    De mijnen zijn na 36 uur nog niet leeg ,dus onzin wacht op 36 uur.
    Er staat ook jammer dat ze niet zijn af te stellen dus er is al rekening mee gehouden dat het zolang duurt ,beetje flauwe grap dit.
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 31-01-24 om 11:14.

  3. #13

    Ingeschreven
    Apr 2023
    Locatie
    Almere
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    mis 1 scherf om de laatste quest van residuverwerking te doen

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is eigenlijk de bedoeling van dit event?
    Tot nog toe kost het meer dan dat het opbrengt.

  5. #15

    Ingeschreven
    May 2022
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik mis ook nog 1 scherf.
    Ik heb maar 849 scherven.Hoe is dit mogelijk????? Ik kan die residuverwerking niet maken!!

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie trouwens ook het sterrenstof dat ik overgebracht heb van het stermenu naar burgemeestershuis nergens meer staan.

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    De mijnen zijn na 36 uur nog niet leeg ,dus onzin wacht op 36 uur.
    Er staat ook jammer dat ze niet zijn af te stellen dus er is al rekening mee gehouden dat het zolang duurt ,beetje flauwe grap dit.
    Ik moet ongeveer 49 uur wchten voordat die mijnen leeg zijn
    Afstellen hoeft ook niet, als je in alle missies dat smeermiddel kunt gebruiken is het ook opgelost.
    Grts Tien1957

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    In de beschrijving van K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK IV staat:
    'Een speciale olie, ontwikkeld en geoptimaliseerd om de prestaties te verbeteren van K.N.O.K.K.E.R. MK IV. Verhoogt 2 uur lang de mijnsnelheid met 100% en de opbrengst met 50%.'
    Volgens deze beschrijving zou K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK IV moeten werken op alle K.N.O.K.K.E.R. MK IV, echter dat doet het niet!
    Het werkt alleen op K.N.O.K.K.E.R. MK IV in de queest 'op zoek naar gevallen sterren'.
    In alle andere queesten werkt K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK IV niet op een K.N.O.K.K.E.R. MK IV.

    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is bovenstaande ook van toepassing op K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK I, II en III op respectievelijk K.N.O.K.K.E.R. MK I, II en III.

    Actie BB lijkt mij zeer/dringend gewenst!

    Grt
    Tien1957

  9. #19
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    De missie Schoon schip maken is mislukt?? ik was er mee bezig gisteravond en ging slapen en vanochtend met inloggen en verder gaan gaf ie aan dat het mislukt is, paar minuten daarna start de missie weer opnieuw op maar ongeacht hoeveel o.a. Verzamel of produceer 10 eenheden Zeil van Voorbode je maakt (en er staan er inmiddels veel in mijn stermenu waar ik niks mee kan want ik krijg steeds de melding dat mijn pakhuis vol is en dat ik die moet upgraden...heb ruim 2 miljoen ruimte in pakhuis...) Enig idee hoe dit verder moet?? Want het begint wel te irriteren dat dit nieuwe Sterren gedoe blijkbaar wat kuren nog heeft.
    Schip is inmiddels niveau 4.

    The Clean Ship mission failed?? I was working on it last night and went to sleep and this morning when I logged in and continued it indicated that it failed, a few minutes later the mission restarts but no matter how many o.a. Collect or produce 10 units of Sail van Voorbode you make (and there are now many in my star menu that I can't do anything with because I keep getting the message that my warehouse is full and that I have to upgrade it... I have over 2 million space in the warehouse...) Any idea how to proceed? Because it's starting to irritate that this new Star thing apparently still has some kinks.
    Ship is now level 4
    Laatst gewijzigd door Crusader1981; 03-02-24 om 11:27.

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crusader1981 Bekijk Berichten
    De missie Schoon schip maken is mislukt?? ik was er mee bezig gisteravond en ging slapen en vanochtend met inloggen en verder gaan gaf ie aan dat het mislukt is, paar minuten daarna start de missie weer opnieuw op maar ongeacht hoeveel o.a. Verzamel of produceer 10 eenheden Zeil van Voorbode je maakt (en er staan er inmiddels veel in mijn stermenu waar ik niks mee kan want ik krijg steeds de melding dat mijn pakhuis vol is en dat ik die moet upgraden...heb ruim 2 miljoen ruimte in pakhuis...) Enig idee hoe dit verder moet?? Want het begint wel te irriteren dat dit nieuwe Sterren gedoe blijkbaar wat kuren nog heeft.
    Schip is inmiddels niveau 4.

    The Clean Ship mission failed?? I was working on it last night and went to sleep and this morning when I logged in and continued it indicated that it failed, a few minutes later the mission restarts but no matter how many o.a. Collect or produce 10 units of Sail van Voorbode you make (and there are now many in my star menu that I can't do anything with because I keep getting the message that my warehouse is full and that I have to upgrade it... I have over 2 million space in the warehouse...) Any idea how to proceed? Because it's starting to irritate that this new Star thing apparently still has some kinks.
    Ship is now level 4
    Je hebt maar beperkt de tijd, als je de missies niet op tijd af hebt dan start de missie opnieuw. Dat is bij meerdere missies het geval, bijvoorbeeld bij het schip heb je ook niet onbeperkt de tijd. In je burgemeesterhuis zie je dat de nieuwe grondstoffen maar een beperkte opslag hebben die niets te maken heeft met hoeveel ruimte hebt in je magazijn.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.