Hello, Settlers!
Thank you for taking part in this year's HALLOWEEN EVENT. Don't forget to leave your feedback in this thread.
Happy commenting!
BB_Sious
Hello, Settlers!
Thank you for taking part in this year's HALLOWEEN EVENT. Don't forget to leave your feedback in this thread.
Happy commenting!
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 18-10-24 om 14:34.
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Weer leuke nieuwe items, ook leuk voor de spelers die al jaren spelen.
Jammer dat er eigenlijk maar 1 week missies zijn, paar moeilijke missies voor week 2 en week 3 erbij zou fijn zijn.
Ik heb ruim op tijd mijn or's met paasboom weggestuurd, maar de laatste zending bracht niet meer op.
Events, altijd Leuk, op naar het volgende event
Sloep-opslag is kwijt als je het wil verplaatsen.Antwoord van TSO op de vraag is gewoon na 4 dagen ticket afsluiten.Onbeleefder kan het niet.
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik krijg geen zwartboomzaadje na het beeindigen van alle quests. Kan dus ook de quest "Mijn kap val af" beginnen.
Meer mensen die hier last van hebben?