Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vergelijkbaar nieuw spel te ontwikkelen door BB

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud

    Vergelijkbaar nieuw spel te ontwikkelen door BB

    Naar mijn inziens zou BB de door ontwikkelde omgeving van Flash naar Unity dienen te gebruiken om een vergelijkbaar nieuw spel te ontwikkelen.
    Dus een nieuw eiland, nieuwe gebouwen, nieuwe avonturen, bijvoorbeeld in romeinse / griekse / egyptische stijl.

    TSO is besmet geraakt door het Unity virus, waardoor een heleboel spelers zijn afgehaakt.
    Aan de andere kant haken spelers af omdat ze uitgekeken zijn op het spel.

    BB zou de onderliggende software kunnen gebruiken om met een nieuwe look en feel, een vergelijkbaar nieuw spel kunnen lanceren, waardoor de door ontwikkeling van Flash naar Unity niet alleen ten behoeve van dit spel was.

    Het spel is nu goed speelbaar, en ja er zitten nog een heleboel bugs in, maar deze zullen nu zo langzamerhand wel opgelost worden.
    Aan de andere kant zitten er in dit spel zoveel al ontwikkelde add-ons, welke het makelijker maken in een vergelijkbaar spel.

    Het is maar een idee ....

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    De terugloop van spelers hier zie ik ook als een probleem. Het grafische aspect en het in alle rust kunnen spelen van dit spel (d.w.z. in het tempo dat jezelf wilt) zijn de positieve dingen. In het verleden heb ik al genoeg met romeinen, galliërs en germanen te maken gehad. Pff, dat was een intensief spel. Nieuwe online spellen zullen er altijd wel komen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Het spel is nu goed speelbaar, en ja er zitten nog een heleboel bugs in, maar deze zullen nu zo langzamerhand wel opgelost worden.
    Dat denk jij? Dat hoop jij?
    Vandaag is het (weer) een drama. Als ik al kon inloggen werd ik er snel uitgegooid.
    Nu zit ik er in en heb alleen de 'Nieuws' tab.
    Het is jammer, maar het blijft aanmodderen
    Laatst gewijzigd door tien1957; 25-07-22 om 09:51.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    @tien1957: Wat je als drama beschrijft, mag je, vergeleken bij een jaar geleden, best wel als relatief goed speelbaar beschouwen. Afgezet tegen andere spellen mag je de speelbaarheid van TSO van nu nog steeds wel anders noemen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Het spel is nu goed speelbaar, en ja er zitten nog een heleboel bugs in, maar deze zullen nu zo langzamerhand wel opgelost worden.
    Aan de andere kant zitten er in dit spel zoveel al ontwikkelde add-ons, welke het maKkelijker maken in een vergelijkbaar spel.

    Het is maar een idee ....
    Je weet toch dat BB niet zelf het spel heeft overgezet van flash naar Unity? Dus door-ontwikkelen met iets waar ze zelf nauwelijks de hand in hadden... het lijkt me beter dat ze een compleet nieuw spel maken en niks van deze warboel van TSO meenemen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.