Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nieuwe twijg pijlen werken niet zoals het hoort

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe twijg pijlen werken niet zoals het hoort

    Als je een Ali kennis speelt en je gebruikt twijgpijlen bij overgebleven vijanden ,staan de kampjes er weer na een tig minuten dit overkwam mij.
    Het gevolg was dat mijn generaals die ik had verplaats naar de volgende locatie weer op de landingsplaats stonden en kapot waren.
    Dit grapje kosten mij ook heel veel legers,deze bug zal ook wel met andere avo,s te zien zijn vermoed ik.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ook getest, op misdadigers. Werkte prima.
    Denk dat de server connectie 'gewoon' weer eens glitch-te. Gebeurd erg vaak sinds unity er is, maar met de client gebeurd dat ook.

    Heb je de pijlen gebruikt, nadat je het kamp verzwakt had met troepen? Of nadat je eerst andere pijlen erop had gegooid?
    Twijg kan namelijk maar 1x op 1 kamp, dus ook NIET na een andere pijlsoort.

    Ging dat wel, dan is dat de bug, niet dat het kamp terug komt (het was dan eigenlijk nooit weg).

    Maar zoals jij al beschrijft dat de generaals terug staan, was het een server-glitch. Connectie gewoon al een hele tijd weg.
    Laatst gewijzigd door copycat; 06-07-22 om 08:56.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Twijg erop na andere pijlen inderdaad ,dan was het een server glitch.
    Was een duur grapje .
    Maar in ieder geval mystery is opgelost.
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 06-07-22 om 10:56.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.