Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: kwart finale is kwijt

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud

    kwart finale is kwijt

    Ik heb de kwartfinale gestart. Toen ging er iets fout met het spel, liep vast, ik moest opnieuw opstarten. Nu is de kwartfinale kwijt. Staat niet in missie boek en niet in stermenu. Iemand enig idee what to do?

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Support mailen in ieder geval niet, die doen niks behalve zeggen hoe geweldig alles gaat.

    Ik ben mijn zestiende finale kwijt, event is hier al vroegtijdig afgelopen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Op wonderbaarlijke wijze is de kwartfinale na 5 dagen weer spontaan verschenen. Iemand gaf als tip: bezoek een ander eiland en kom dan terug. Dat heb ik gedaan en na opnieuw inloggen was daar de kwartfinale weer in mijn missie boek.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ander eiland bezoeken is nagenoeg hetzelfde als opnieuw inloggen (er komt een server refresh). Als iemand bezoeken niet helpt, dan is 20 minuten uitloggen vaak het enige dat resteert. Bij velen helpt ook dat niet en dan blijft support over.
    En support, tja. Zie commentaar Hoad, die slaat de spijker op zijn kop.

    En ook al krijg je best wat ballen uit die voetbal scenario's, het is niet het einde van het event als je ze niet (kan) doen.
    Lol is wel een stuk minder erdoor, maar zolang je avo's kan spelen verdien je wel nog ballen naast je OR's.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    vandaag was de kwartfinale weer weg ander eiland bezoeken , spel afsluiten en opnieuw opstarten : daar was ie weer.

    Alleen sluiten en opnieuw opstarten helpt niet .

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Het is inderdaad naar ander eiland en dan spel afsluiten en niet nog eerst terugkeren.

    Mijn enige motivatie is alleen nog het goede contact met de enige actieve overgebleven speler in de gilde na alle gedoe.
    Uitzoeken hoe ik een gestartte avo terug moet krijgen, is een feature die niet bijdraagt aan het speelplezier in mijn geval. Daar ga ik ook geen moeite meer in steken.

    In plaats daarval speel ik weer lekker de golden oldie The Settlers 2

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.