Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: [Feedback] Change log 09.02.2022

  1. #11

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Tjonge, tjonge, ze zijn wel erg lui bij bb. Niet eens de moeite genomen om een tijd bij het inlogscherm te plaatsen en dus ook de verlenging er op te zetten. Dat is toch een kleine moeite en betekend een stuk meer duidelijkheid voor de spelers. Weer eens geen sterke beurt van bb !!!!!!!

  2. #12

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    gildelid kan niet inloggen, vorige weekend al 3 dagen niet en nu weer niet . Zelf ben ik een avo aan het spelen, generaals verspringen nog steeds naar een ander tentje, zone refresh om de paar seconden. Hopelijk is het voor komend event gefixt. Om moedeloos van te worden.
    Speel met Unity. Is totnutoe een groot succes . Als jullie nu eens de oude client in ere herstellen totdat Unity eens goed werkt??

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben al een week niet op settlers kunnen komen ook niet op voor pagina en nu graak ik wel op voorpagina maar niet in het spel. het spel zegt dit

    Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.

    Wij werken aan een oplossing voor dit probleem.

    Wil je niets missen?
    Volg ons op Twitter en Facebook .

    Het team achter The Settlers Online

    dit blijft steeds komen, ik heb contact gelegt met andere spelers die dan wel op het spel komen ik snap dan niet waarom ik na 250keren inloggen uitloggen nog niet erin kan. ik wil weer actief worden omdat ik het nogal druk heb in real life soms was ik gewoon in spel ff rap me dagelijkse klusjes doen om het zo te zeggen maar ik heb het ondertussen al 1 week niet kunnen doen .

    grts
    Laatst gewijzigd door Samverhoo; 09-02-22 om 21:51.

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2019
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    De helft van mijn gilde kan niet meer in het spel, ikzelf inclusief.
    Ben er zo langzamerhand wel klaar mee..
    Seri

  5. #15
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    The recent login issue is now fixed. The should be accessible to all by now. If you are still unable to log in, you can reach out to our Support team for assistance.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.