Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2021

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2021

    Hello, Settlers!

    Thank you for taking part in this year's Christmas Event. Don't forget to leave your feedback in this thread.

    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Update - 15/12/21

    Dear settlers,

    We have made the following adjustments/clarifications:

    • The Christmas Event will now start on Friday, 17th of December at 10:00 CET, in order to ensure a smooth start for all players. The event will be extended to compensate for this delay.

    We apologise for any confusion or frustration caused.

    Happy Settling,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten

    We apologise for any confusion or frustration caused.
    Je went eraan.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    de wonderbaarlijke winterwoning, zou van lvl 7 naar lvl 8 1000 grout en 1000 pakjes kosten, hij geeft nu 4500 grout en 4500 pakjes aan die hij nodig heeft om te uppen, lijkt mij een beetje veel

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    De wonderbaarlijke winterwoning, zou van lvl 7 naar lvl 8 1000 grout en 1000 pakjes kosten, hij geeft nu 4500 grout en 4500 pakjes aan die hij nodig heeft om te uppen, lijkt mij een beetje veel. Hier hetzelfde probleem

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    de wonderbaarlijke winterwoning, zou van lvl 7 naar lvl 8 1000 grout en 1000 pakjes kosten, hij geeft nu 4500 grout en 4500 pakjes aan die hij nodig heeft om te uppen, lijkt mij een beetje veel. hier ook het zelfde probleem

  7. #7
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thanks for bringing this to our attention. The level 8 upgrade cost of the Wonderous Winter Residence has been reported to the team. Stay tuned for updates.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #8

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Locatie
    Rijswijk ZH
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Inmiddels zijn er meerdere spelers die dit upgradeprobleem hebben.
    Meerdere spelers (waaronder ik) zijn nu toch aan het upgraden tegen de hoge kosten, omdat dit na het event (als de upgrade komt) niet meer mogelijk is.
    Ik neem aan dat al deze spelers het verschil aan grout (3 * 3.500) terugkrijgen.
    Graag ontvangen wij de bevestiging hiervan.

  9. #9
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Het is op dit moment nog niet bekend wat de reactie van het team gaat zijn, zodra dit bekend is zal er een bericht van komen. Tot die tijd is het beter om even af te wachten.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Geen idee wat de bedoeling is van BB met de kalender, random iets erin zetten?
    sommige spelers kregen een universiteit terwijl andere een verbeterde jagershut kregen.
    Nog meer verwarring 2 dagen later, sommige 3 vriendschapsbuf, andere 3 krampus of 3 kattenaas, hoe leg je dit uit, denk als je spelers zou laten kiezen ze voor de vriendenbufs zouden gaan.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.