Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2021

  1. #21

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear Settlers,

    We heard your comments about the upgrade costs of the winter residence.

    The upgrade costs of 4500 presents and 4500 grout for the Winter residence are balanced as intended for this event. However, we read all your feedback and will take this info into account for the re-balancing of the next event.

    Kind regards,
    Your "The Settlers Online" Team
    Dat kan heel goed zo zijn.
    Maar dan moet je wel goed communiceren met ons Settlers.
    Oftwel de dev. diary moet wel de goede info bevatten.
    DAT hebben jullie niet goed gedaan.
    Maar daar hoor/zie/lees ik niets over.
    Oftwel dit verhaal is grote BS......

    @BB_Sious:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigBratG Bekijk Berichten
    Makkelijk excuus..
    Foutje in beschrijving....
    Als ik dat van te voren geweten had, had ik de huizen niet gekocht...
    Mag ik ze dan afbreken, in stermenu zetten en dat jullie ze terugkopen van me ????

    Het eerlijkste zou zijn, gewoon voor 1000 kadootjes laten uppen en dan voor volgend jaar de prijzen aanpassen....

    PS. wist niet dat bij Blue Byte de inflatie ZO HARD gestegen was.....
    kom hier eens op terug svp....

  2. #22

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear Settlers,

    We heard your comments about the upgrade costs of the winter residence.

    The upgrade costs of 4500 presents and 4500 grout for the Winter residence are balanced as intended for this event. However, we read all your feedback and will take this info into account for the re-balancing of the next event.

    Kind regards,
    Your "The Settlers Online" Team
    Hahahahahahahahaha en dat moeten we geloven ? Wat een onzin weer. Kan bb en met name sious nu echt niets anders dan lariekoek uitkramen. Re-balancing van 1000 naar 4500, dat is een belachelijke stijging van de prijs en dat slaat dus helemaal nergens op. Doe eens normaal en geef op z'n minstens op tijd aan wat de kosten zijn. Spelers zouden NOOIT de dupe moeten zijn van fouten van bb. Als je in de winkel iets koopt voor 2 voor prijs van 1 dan kan de winkelier ook niet zeggen: "Oh dat was een foutje, dus betaal er maar gewoon 2". Bb zegt nu dus niet 2 halen, 1 betalen, maar 2 halen 4 betalen. Dat kan toch gewoon niet !!!!!!!!!!!!!
    Het word toch eens tijd om te onderzoeken waar we een klacht tegen bb kunnen indienen, want dit kan niet volgens de consumentenwetten ongeacht het land.

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excalibura8888 Bekijk Berichten
    Hahahahahahahahaha en dat moeten we geloven ? Wat een onzin weer. Kan bb en met name sious nu echt niets anders dan lariekoek uitkramen. Re-balancing van 1000 naar 4500, dat is een belachelijke stijging van de prijs en dat slaat dus helemaal nergens op. Doe eens normaal en geef op z'n minstens op tijd aan wat de kosten zijn. Spelers zouden NOOIT de dupe moeten zijn van fouten van bb. Als je in de winkel iets koopt voor 2 voor prijs van 1 dan kan de winkelier ook niet zeggen: "Oh dat was een foutje, dus betaal er maar gewoon 2". Bb zegt nu dus niet 2 halen, 1 betalen, maar 2 halen 4 betalen. Dat kan toch gewoon niet !!!!!!!!!!!!!
    Het word toch eens tijd om te onderzoeken waar we een klacht tegen bb kunnen indienen, want dit kan niet volgens de consumentenwetten ongeacht het land.
    Mijn reactie en mening op al het bovenstaande is:
    Jullie zijn allemaal kleine kinderen welke keihard bleren en gillen omdat ze hun zin niet krijgen, en maar blijven krijsen en gillen totdat ze wel hun zin krijgen.
    Als klein kind kreeg je straf van je ouders, en als je geaccepteerd had dat het zo was, mocht je weer alles.
    Dus je had vanaf dag 1 geweten dat dit de reactie van de ontwikkelaar zou zijn. Ik heb gewoon die nieuwe kosten geaccepteerd en heb gewoon betaald.
    En kijkend naar vorig jaar, had ik meer dan dubbel zoveel kado'tjes binnen gehaald, dus ik denk dat volgend jaar de wondebaarlijke niet 3995 maar 7995 kado'tjes gaat kosten, en dat de upgrade kosten de 4500 kado'tjes blijven.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Mijn reactie en mening op al het bovenstaande is:
    Jullie zijn allemaal kleine kinderen welke keihard bleren en gillen omdat ze hun zin niet krijgen, en maar blijven krijsen en gillen totdat ze wel hun zin krijgen.
    Als klein kind kreeg je straf van je ouders, en als je geaccepteerd had dat het zo was, mocht je weer alles.
    Dus je had vanaf dag 1 geweten dat dit de reactie van de ontwikkelaar zou zijn. Ik heb gewoon die nieuwe kosten geaccepteerd en heb gewoon betaald.
    En kijkend naar vorig jaar, had ik meer dan dubbel zoveel kado'tjes binnen gehaald, dus ik denk dat volgend jaar de wondebaarlijke niet 3995 maar 7995 kado'tjes gaat kosten, en dat de upgrade kosten de 4500 kado'tjes blijven.
    Het gaat niet om de kosten maar om het correct weergeven van de informatie en als dat fout gaat om goede communicatie daarover. En daar schort het aan.
    Overigens, de hoeveelheid benodigde grout voor het levelen is voor veel spelers een probleem.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals altijd totaal gebrek aan aandacht voor details. Ieder jaar zitten er wel fouten in waarbij de winkel niet overeenkomt met het ontwikkelaarsdagboek. En heel apart, ligt het altijd aan het dagboek en nooit aan de programmering. Toch apart.....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.