Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2021

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    Thanks for bringing this to our attention. The level 8 upgrade cost of the Wonderous Winter Residence has been reported to the team. Stay tuned for updates.

    Regards,
    BB_Sious
    Zou mooi zijn als dit antwoord voor het einde van het event zou komen ivm het alsnog kunnen upgraden.....

  2. #12

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Locatie
    Rijswijk ZH
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Na 2 weken alleen "ze zijn er mee bezig" en "wacht op een reactie".
    Geen enkele update.
    Wat moet ik hiervan denken; dat de klacht serieus genomen wordt; zou dat het zijn?
    Eigenlijk heb ik hier maar twee woorden voor: onbeschofte behandeling

  3. #13
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    We understand that the level 8 upgrade cost of the Wonderous Winter Residence caused a lot of confusion. The cost has been updated this year. Sadly, the description in the event shop was not adjusted accordingly. Thus, there won't be any adjustments this year for the upgrade costs of this building.

    Our apologies for the confusion. We will definitely take this into consideration in the future.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    de tinnen soldaten buff die je maakt in de speelgoed fabriek duurt volgens het dev diary 24 uur maar als ik hem op de barak doe is het maar 6 uur?

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    dat klopt. je bent niet de eerste die het opvalt.

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    We understand that the level 8 upgrade cost of the Wonderous Winter Residence caused a lot of confusion. The cost has been updated this year. Sadly, the description in the event shop was not adjusted accordingly. Thus, there won't be any adjustments this year for the upgrade costs of this building.

    Our apologies for the confusion. We will definitely take this into consideration in the future.

    Regards,
    BB_Sious
    Dit is je wel heel erg gemakkelijk er van af maken, zeggen dat het fout in de shop staat, als dat al het geval was geweest hadden jullie allang dat antwoord gegeven, nu het verzamelen van pakjes voorbij is en het event bijna stopt , komen jullie met dit antwoord, zodat je niet hoeft toe te geven dat jullie fout zaten en zou moeten compenseren, erg onvriendelijk voor ons spelers dus................

  7. #17

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    We understand that the level 8 upgrade cost of the Wonderous Winter Residence caused a lot of confusion. The cost has been updated this year. Sadly, the description in the event shop was not adjusted accordingly. Thus, there won't be any adjustments this year for the upgrade costs of this building.

    Our apologies for the confusion. We will definitely take this into consideration in the future.

    Regards,
    BB_Sious
    Makkelijk excuus..
    Foutje in beschrijving....
    Als ik dat van te voren geweten had, had ik de huizen niet gekocht...
    Mag ik ze dan afbreken, in stermenu zetten en dat jullie ze terugkopen van me ????

    Het eerlijkste zou zijn, gewoon voor 1000 kadootjes laten uppen en dan voor volgend jaar de prijzen aanpassen....

    PS. wist niet dat bij Blue Byte de inflatie ZO HARD gestegen was.....

  8. #18

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    We understand that the level 8 upgrade cost of the Wonderous Winter Residence caused a lot of confusion. The cost has been updated this year. Sadly, the description in the event shop was not adjusted accordingly. Thus, there won't be any adjustments this year for the upgrade costs of this building.

    Our apologies for the confusion. We will definitely take this into consideration in the future.

    Regards,
    BB_Sious
    Ach ja, het zal weer eens niet zo zijn. Alle wijzigingen van bb vallen ten nadele van de spelers uit. Als je een fout maakt geef dat dan ook toe en aanvaard de gevolgen. Dus niet de duurdere versie laten bestaan, maar geef het "voordeel" dan ook eens aan de spelers. Er zijn al veel te veel voorbeelden geweest waarbij het ten nadele van de spelers uitkomt. Van ooit de wijziging in stampende stier (onaangekondigd wat ook nog eens tot zware verliezen leidde) tot en met nu een superdure up van de woning. Dat de up duurder is dan de woning kan gewoon niet.
    Dat dat ook nog eens weken moet duren is wel het grootste lachertje en laat ook nog eens zien hoe bb over spelers denkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het zijn alleen maar lastposten die niets goed vinden en waar we ons helemaal niets van aantrekken.
    Dan zal ik het maar niet hebben over het mega slecht speelbaar zijn van het spel, waarin nauwelijks enige vooruitgang zit. Alleen maar kleine dingen die eventjes verholpen worden en bij de volgende update weer de mist ingaan. Zelfs de "verbeteringen" in het postsysteem zijn alweer grotendeels verdwenen en als grootste lachertje kwam ook nog eens een drievoudige hotfix van het kerstevent. Daar heb je toch test voor ? Het lijkt wel alsof er 2 verschillende versies zijn van het spel, de testversie en de versie hier. Hoe kan het anders dat er nog steeds zo'n problemen zijn met wijzigingen ?
    En als bb denkt nog iets te kunnen verdienen met dit spel zullen ze wel heel erg teleurgesteld moeten zijn nu, alleen volslagen idioten steken geld in een slecht ontworpen spel waar ook nog eens heeeeeeeeeeeel weinig verbetering in zit.
    Heel goed bezig bb en ubisoft !

    PS. Zo, weer even mijn gal kunnen spuien. Niet dat het ook maar iets zal helpen want bb leest berichten hier toch nauwelijks en wat ze wel lezen, laten ze links liggen.
    Laatst gewijzigd door Excalibura8888; 08-01-22 om 12:22.

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excalibura8888 Bekijk Berichten
    PS. Zo, weer even mijn gal kunnen spuien. Niet dat het ook maar iets zal helpen want bb leest berichten hier toch nauwelijks en wat ze wel lezen, laten ze links liggen.

    Ach zo kost het het minste werk, iets anders kunne ze toch niet

  10. #20
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    We heard your comments about the upgrade costs of the winter residence.

    The upgrade costs of 4500 presents and 4500 grout for the Winter residence are balanced as intended for this event. However, we read all your feedback and will take this info into account for the re-balancing of the next event.

    Kind regards,
    Your "The Settlers Online" Team
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.