Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: [Feedback] An update from the "The Settlers Online" Team

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] An update from the "The Settlers Online" Team

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on An update from the "The Settlers Online" Team.

    Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 25-11-21 om 15:17.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Quote: "Our relationship with the community is very important to us"

    Well. The answers to tickets suggest something else... If I report a bug resulting in the loss of 7140 pumpkins, 24000 resources and 18 buffs (ticket #15587358), I just get an "we appologize". If I report a bug resulting in the loss of 3043 gems (ticket #15663200), all I get is an "sorry, it was an in-game transaction, so we cannot refund anything".

    I also heared the other community members about the answers given (if any answer is given...) to they comments and tickets.

    It's like slapping my girlfriend in the face, cutting her most beloved shirt in 1000 pieces and then write her a letter saying I'm so happy with our good relationship...
    Laatst gewijzigd door Osirus; 26-11-21 om 00:42.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Quote: "Our relationship with the community is very important to us"

    Maybe you should communicate much more often than you do. I read a lot of negative messages in all the in-game chats.
    I don't thing they reach you, but I hope that the Mod's will pass them through.
    It's verry demotivating playing like this, not knowing wat is going on.
    Greetings
    SirJackOld

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een schande hoe je behandeld wordt, je maakt een ticket aan, en na een aantal dagen krijg je een bericht, we hebben 4 dagen niets meer van u gehoord, zodoende zal het probleem wat u door gegeven heeft wel opgelost zijn.
    Wat moet je hiermee? Ik wil graag horen van de andere kant dat het probleem opgelost is.

    Quote/
    Hallo janniet,

    Het spijt me te horen over de problemen die je hebt ondervonden in het spel. Dit is gemeld aan ons ontwikkelteam. Het moet snel worden opgelost, maar we kunnen geen exacte datum geven. Ik kan u alleen maar aanraden onze website en ons forum regelmatig te bezoeken voor updates.

    Laat het me weten als ik je nog ergens mee kan helpen!

    Met vriendelijke groeten,


    Hallo janniet,
    Onlangs heeft u persoonlijke hulp van Ubisoft Klantenservice gevraagd. We hebben in de voorgaande 4 dagen, sinds we u een reactie hebben gestuurd, niets meer van u gehoord. Wij gaan er van uit dat uw probleem is opgelost en we hebben uw ticket gesloten.
    Hieronder vindt u een volledige kopie van uw ticket.
    Wanneer het probleem NIET naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de ticket altijd her-openen via de link hieronder.
    Wanneer u uw ticket wilt updaten of wil reageren op dit bericht, KLIK HIER. Reageer alstublieft niet direct op deze e-mail.\unquote

    Het lijken wel ambtenaren -)
    Laatst gewijzigd door janniet; 01-12-21 om 01:03.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Onlangs heeft u persoonlijke hulp van Ubisoft Klantenservice gevraagd. We hebben in de voorgaande 4 dagen, sinds we u een reactie hebben gestuurd, niets meer van u gehoord. Wij gaan er van uit dat uw probleem is opgelost en we hebben uw ticket gesloten.
    Hieronder vindt u een volledige kopie van uw ticket.
    Wanneer het probleem NIET naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de ticket altijd her-openen via de link hieronder.
    Dit lijkt me een standaard bericht van hun. Natuurlijk is het probleem niet verholpen, maar het werkt wel ontmoedigend om nog een keer een probleem te melden. Ik heb geen idee of dat de bedoeling is.

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb niets aan standaard berichten, maar wat hebb(en) we (ik) daaraan? Dit zijn geen antwoorden, het is desinformatie. Ik rapporteer eigenlijk iets, en krijg onzin te horen. En dat is niet klantvriendelijk. En bovendien moet ik opnieuw zelf weer initiatieven ondernemen om iets aan de gang te krijgen.
    Daar word ik verrekte moe van -)

    Wees eerlijk en draai er niet om heen
    Laatst gewijzigd door janniet; 01-12-21 om 18:28.

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    En alles wordt telkens afgeschoven op het ontwikkelaarsteam of toekomstige updates....

    En hier? @BB-Sious nodigde ons ruim een week geleden uit hier te reageren. Maar reageert vervolgens zelf niet meer. En dat is een herhaling van eerdere uitnodigingen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xynix Bekijk Berichten
    Dit lijkt me een standaard bericht van hun. Natuurlijk is het probleem niet verholpen, maar het werkt wel ontmoedigend om nog een keer een probleem te melden. Ik heb geen idee of dat de bedoeling is.
    Heropenen via de link, dit is een kwestie van support en devs die langs mekaar heen werken.
    Had hetzelfde bericht, ticket heropend en toen wel fatsoenlijk geholpen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on An update from the "The Settlers Online" Team.

    Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Beste community manager

    Pardon, sorry enzo

    Ik ben niet meer zo van happy commenting, ruim een week geleden en totaal geen boe of bah gehoord!

    Communiceer, praat, leg uit, doe wat!

    En aub niet 1 x per 3 maanden, overdreven geschreven
    Ik zou me rot schamen -)
    Laatst gewijzigd door janniet; 04-12-21 om 22:23.

  10. #10
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    Thanks for posting your comments here. Sadly, there are issues that just cannot be resolved immediately. Unless it is a known issue, the support team will have to collect the details and forward them to the dev team.

    I also cannot give you a date when specific issues will be fixed but if it is a known issue then our team is already working on the scripts needed to fix them. These scripts will be deployed during game maintenance.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.