Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Kan niet inloggen

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud

    Kan niet inloggen

    Vandaag krijg ik elke keer de melding zone gecrasht ,het spel laad dan niet na deze melding.
    en vervolgens kom ik weer uit op het hoofdscherm btw ik speel unity

    http://prntscr.com/1zyoenz
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 18-11-21 om 03:36.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Was voor iedereen gelijk gisteren, ook op client viel het om de haverklap uit.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ook nu is er weer niet op het spel te komen. Inloggen lukt, maar spel start niet. Ik krijg de nieuwspagina in beeld... Vanmiddag na de update nog wel online geweest.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier staat dat het spel voor onderhoud gesloten is.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is de melding:

    Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Die update was al uitgevoerd...

  7. #7
    Moderator
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    78
    Wereld
    Woestewoud
    dag settlers,

    Ik weet niet wat er aan de hand is: het spel werkt gewoon en er zijn spelers online. Maar er zijn dus inlogproblemen. Niet alleen bij ons, maar ook bij andere servers. Ik heb het gemeld bij BB. Afwachten.
    Sorry voor het ongemak.

    Mod_yardly

  8. #8

    Ingeschreven
    Feb 2019
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo, we zijn de situatie aan het onderzoeken. Vergeet niet dat we geen tools van derden ondersteunen en dat deze misschien niet werken met de nieuwste versie. Wij ondersteunen alleen de browserversie van het spel.

  9. #9

    Ingeschreven
    Feb 2019
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Het onderhoud is voltooid, maar er is een fout (webpagina) die moet worden onderzocht. Het technische team is er mee bezig, maar we hebben helaas geen ETA voor dit probleem.
    UK en NL zijn getroffen. Andere instanties lijken tot nu toe in orde te zijn.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de updates. Ter info: het lukt nog steeds niet. Niet via client en ook niet via de browser. Ben al aan het proberen sinds 19:00 uur ongeveer (NL tijd).

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.