Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: inlog probleem: serverzone is gecrashed

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud

    inlog probleem: serverzone is gecrashed

    Bij inloggen krijg ik serverzone is gecrashed

    Ik was bezig met event op mijn eiland: had net avo jonge houthakker voltooid, hierna wat handels geplaatst en wilde op een missie klikken en kreeg toen deze error.
    Ik geraak nu niet meer in TSO en blijf steeds deze melding krijgen, zowel met unity als client van wiki geraak ik er niet meer op.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Schermafbeelding 2021-10-25 140837.jpg
Bekeken:   112
Grootte:   55,9 KB
ID:        938  
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    idem hier na aktiveren liefdeszone.Ben eens benieuwd wanneer we antwoord krijgen en het opgelost is.Zo gaat wel je premium en vriendenbuf naar de vaantjes.Of is dat de bedoeling ?

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Hier dezelfde problemen. Vanmorgen hoera hoera, ik kon weer een vriend en avontuur bezoeken. Spel spelen ging nog een beetje moeizaam, maar het ging. Na het activeren van mijn liefdestuin kreeg ik dus deze melding. Ik heb aan mod Yardly gevraagd of er een script gaat draaien (net als vroeger) volgens hem zou dat 1 keer in de 24 uur gaan draaien. Ik ben vergeten te vragen op welk tijdstip. Ook heb ik geprobeerd om via een andere browser in te loggen, maar dat lukt ook niet. Jammer hoor, hopelijk kan ik morgen weer inloggen.
    Ik krijg ook als inlogscherm hamerman, geen halloween te zien.
    Laatst gewijzigd door gekewe; 25-10-21 om 19:27.

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    ik lig er ook uit na het activeren van de liefdestuin

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2022
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    het is nu 2023 en ik heb het nu ook. kan er niet meer in juist tijdens het paasevent op eerste paasdag. bellejt als je dit leest kan je het dan aan mn gilde doorgeven?

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.