Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Halloween 2021

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Halloween 2021

    Hello, Settlers!

    Thank you for taking part in this year's HALLOWEEN EVENT. Don't forget to leave your feedback in this thread.

    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 22-10-21 om 16:11.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    zone chrashed is the first remark when activathing love zone. Same problems all over again and can not play.Almost had it with this game and bugs

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Can't play Coopmissions because the other player don't receive the player invitation.

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello players,

    Our dev team is aware of the issues about locked zones and adventure invites. We will deploy a fix as soon as possible.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    And are you also going to compensate players that are locked out now? Keep on getting the message: serverzone crashed while logging in.

    Why don't you guys first fix the game and then start thinking about new buidlinges en stuff. Otherwise you can stop at all, because people are getting fed up with this crap.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Thanks but no thanks..... todays hotfix solved the issue with adventure invites not arriving to players. However, before the hot fix my spring park and love tree were working, now since the hot fix they are not working anymore. Could you please fix this or compensate me for the missing pumpkins? Till end of event this is over 8k in pumpkins that I will be missing (and more if I run out of oil as buff on the fields).

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    EHBO van de ziekenboeg werkt niet, je kunt het op de generaal gooien, dan werkt ie een paar tellen en dan stopt het is ehbo weer in je stermenu, de andere ehbo zonder kristal erin die niet van de ziekenboeg is die werkt wel

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    vriendenbuf werkt pas als de vorige helemaal weg is, als dat niet het geval is dan pakt ie hem wel maar na een tijdje is die weg, maar je bent ook de buf uit je stermenu kwijt en die komt niet terug.
    verder heb ik 3 nieuwe lantaarns gekocht en heb er nu dus 9 , ik kreeg altijd 2 boxen ,1 met 2 items erin en 1 met 4 items, nu na het plaatsen van de nieuwe 3 lantaarns, maar 1 box met 4 items erin, moet zeggen het gaat lekker allemaal, NIET DUS

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Met deze laatste update van het spel, is de speelbaarheid onder Unity juist slechter geworden, en hierdoor is het spelplezier ook veel minder is geworden.
    En dit komt maar door één punt, de frequentie van de zone refresh. Pak een avontuur zoals ijskoude explosie, en je krijgt elke minuut een zone refresh om je oren.
    die zone refresh merk je door twee dingen, het avontuur is gedurende 5 seconden even bevroren, en indien een eventuele missie in het missie boek geeft een geluidje elke minuut. En het refreshen is zo frequent, dat even langs de openstaande missie lopen door er op te klikken, niet in één keer volstaat om dit gedrag weg te nemen. je wordt er moedeloos van.

    Aan de andere kant, de door BB niet ondersteunde client neemt juist door dit soort gedrag van het spel toe. Tevens hebben zij nu ook een client gemaakt voor de MAC. En dan zou een client voor een eventuele Lunix niet ver weg meer hoeven te zijn. Tevens zorgt de client voor spel ongelijkheid tussen Unity spelers en client spelers.
    Voorbeelden hiervan zijn ontdekkingsreizigers versturen gaat sneller (belangrijk onderdeel van events), in pvp is het mogelijk om te blocken, geen vertragingen in het spel.

    Volgens mij is het spel op dit moment op een belangrijk beslissingspunt gekomen met eigenlijk maar 4 opties.
    1) Ze gaan op de huidige voet verder. Dit zal resulteren dat nog meer spelers of stoppen of overstappen op de niet ondersteunde client (>75% van de actieve spelers).
    2) BB maakt het mogelijk dat de er een lokale unity kan draaien, maar of dit echt iets oplost geen idee.
    3) BB gaat terug naar een eigen ondersteunde client versie, inclusief voor MAC OS en Linux.
    4) BB gaat het spel zo aanpassen dat het spel geen 3D functionaliteiten meer gebruikt, en dus minder belastend is voor de computer.

    BB kennende zullen ze voor optie één kiezen, met alle gevolgen van dien.

    We gaan het zien.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Spooklantaarn werkt niet meer. Ik had er voor event 6 en krijg keurig twee dozen met totaal 6 prijzen. Nu heb ik 9 lantaarns en krijg ik slechts 1 doos met 5 prijzen. Vraag me toch af hoe ze dit steeds en steeds weer voor elkaar krijgen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.