Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: [Feedback] Change log 19.10.2021

  1. #11

    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Er leek wat zand tussen de radertjes te zitten maar na de "update" is het compleet bagger. Client, kerstmarkt, kerstbakkerij werken inmiddels ook niet meer, gens verspringen, or's en geo's versturen is errug irritant geworden door verspringend kader waardoor je vaak mis klikt. Spel loopt heul, heul heul vaak vast.
    Laat ik positief eindigen, boekbinder doet het bij mij, graag afblijven, niet updaten, zelfs niet aan denken.

  2. #12
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Bij het bezoeken van een avontuur krijg ik een melding en loopt het spel vast. de melding in de browser:
    www.thesettlersonline.nl meldt het volgende:
    An error occurred running the Unity content on this page. See your browser JavaScript console for more info. The error was:
    Uncaught RangeError: Maximum call stack size exceeded


    De java console meld:
    An abnormal situation has occurred: the PlayerLoop internal function has been called recursively. Please contact Customer Support with a sample project so that we can reproduce the problem and troubleshoot it.
    (Filename: Line: 397)


    Graag deze fout herstellen want we kunnen zo geen avonturen spelen. Geen avonturen geen pompoenvullers dus geen halloween event!

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Wow, ik moest ff scrollen om alle replies van BB te verwerken. Wat geweldig toch weer...

  4. #14
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    We will deploy another hotfix before the start of the Halloween event to address some outstanding issues: namely the Love Tree, Royal Explorer, and some more locked zones/crashes. The various "Uncaught RangeError" that appear in the game will be addressed in a separate update. We apologize for the inconvenience.

    Thank you for your patience and understanding in this matter.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Another hotfix? Curious what won't work after that one. Building from scratch is better in my opinion.

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Oeps, I did it again, moet BB hebben gedacht na de uitrol op de productie servers.
    De vorige update op productie was 7 weken geleden voor het anniversary event.
    Hierna 4 updates gedaan op de test omgeving, dus lees 4 sprints.
    Dus geen van de tussentijdse updates zijn uitgerold op de productie omgeving (Oeps, I did it again).

    En nu zijn de rapen gaar, want in welke sprint is deze fout erin geslopen, dat we geen avonturen kunnen spelen of naar een vriends zijn eiland kunnen springen.

    Een schot voor de boeg:
    Het probleem zit hem in de eerste sprint, jawel de back-end update, al het werk van de afgelopen maanden voor niets.
    En we zitten net voor het Halloween event.

    Mijn conclusie is: CHAOS bij BB, iedereen loopt gillend rond het gebouw ...

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Na de hotfix van vandaag werkte de kerstmarkt weer. Na de start van het event werkte de oermarkt weer niet. Wat betreft event: ors nemen geen pompoenen mee en missie "verzamel pompoenen" verdwijnt opeens. veel opnieuw starten en vastlopen...helaas!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.