Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: [Feedback] Unity Version - Community Update #2

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Unity Version - Community Update #2

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on the Unity Version - Community Update #2.

    Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 01-10-21 om 15:31.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    I am not really geting the feel that you understand how bad the game performs on Unity at the moment. For me it is unplayable and I solely rely on the old client version maintained by the fan base, which by now is eroding pretty quickly. Would be great you get your act together and get the game back on it's feet before it is too late and all players have stopped playing.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    dankjulliewel voor de update. Het zal best zo zijn, dat jullie achter de schermen druk bezig zijn. Toch wil ik hier even melden, dat ik met unity speel en er is maar 1 woord voor: BAGGER. 7minuten duurt het eer mn eiland is opgebouwd, 9 vd 10 keer als ik bv een barazek oid drop bij een vriend dan krijg ik een error en weer uit het spel, Dit geldt ook voor een hoefijzer op avo, alsmede een spookschipdoos en kerstboomcadeau openen. Generaals verspringen nog steeds met vullen als niet iedereen stil staat in zijn kamp, naar eiland van vriend ook weer wachten op opbouwen. Vaak inhoud van mijn mail niet te zien. Regelmatig eigen stermenu niet leesbaar. Met event niet verder gekomen dan niveau 9 halverwege. Dit is uitzonderlijk bij mij. Dus als ik 1 uur speel dan vaak 3 a 4 keer 7 minuten wachten eer ik na een error melding weer verder kan. Dat is in het gunstigste geval van de 60 minuten - 3x7=21 = 39 minuten echte speeltijd. Hopelijk duurt dit geen maanden meer.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco_polo_1984 Bekijk Berichten
    I am not really geting the feel that you understand how bad the game performs on Unity at the moment. For me it is unplayable and I solely rely on the old client version maintained by the fan base, which by now is eroding pretty quickly. Would be great you get your act together and get the game back on it's feet before it is too late and all players have stopped playing.
    Indeed they haven't a clue of what really is going on. New technology for the GEM SHOP??? Pure ignorance (who wants to buy gems the way the game works today)! Put your effort in the game performance instead!

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Het is toch te gek voor woorden. Geen update gezien sinds 18 aug en daarvan loopt de helft al weer de mist in. Ik meen toch echt iets gezien te hebben van een update op test, dus het is erg vreemd dat we die hier niet krijgen. Zal wel weer iets fout gegaan zijn.
    En dan moeten we nog meer geduld hebben ? Zorg eerst dat het spel fatsoenlijk draait voordat er verbeteringen voor bb komen. Spelers tellen bij jullie blijkbaar helemaal niet meer mee, dat blijkt bij iedere update wel weer.
    Hier bv al sinds het begin van unity last van censuur, ik mag maar 1 keer iets op een chat zetten, daarna zou ik weer moeten refreshen. Wel een erg moeilijke manier om een gesprek te voeren. Ook het stermenu barst nog steeds van de fouten, regelmatig de helft van de te gebruiken buffs staan grijs en/of met een verkeerde omschrijving. Maar zulke zaken zijn blijkbaar niet interessant, de spelers zouden eens een keer geholpen moeten worden, dat kan toch niet.
    En oh ja, het vertrouwen waarover jullie spreken. Dat is al een eeuwigheid geleden verdwenen. Zolang jullie alfaversies uitbrengen en heel weinig doen om het te verbeteren zal dat vertrouwen ook zeker niet groeien.
    Een nieuwere server setup ? Dat had toch al lang voordat unity uitkwam moeten gebeuren ! Ondertussen word er al een jaar aan unity gewerkt en nog steeds is het bagger, dus het zal nog wel een jaar of 5 duren voordat het echt fatsoenlijk werkt. En dan maar steeds beginnen over events ? Een lachertje. Hier dus maar halerwege gekomen vanwege alle zone refreshes, missies die pas een kwartier later afgevinkt werden. Alles bij elkaar een onmogelijke zaak. En dan nog meer events gaan doen, zorg eerst maar eens dat het spel wat beter draait. En nog steeds geen enkel woord over de gildemarkt, die nu al meer dan een jaar niet werkt. Te idioot voor woorden.
    Als spelers die oude client niet hadden gemaakt dan was het spel al lang dood geweest en daarvoor moet BB zich heel diep schamen. Dit is simpelweg een mega afgang te noemen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    In case you need help getting back into the game or migrate your account, you can always reach out to our support team.
    BB_Sious
    Toppunt van .... onwetendheid?
    Ondersteuningsteam onbereikbaar en zijn ze wel bereikbaar krijg je veel te laat een onbeduidend antwoord

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Unity is veelte buggy uitgerold, zoals veel games tegenwoordig.
    Hiermee lopen mensen weg of beginnen zie er niet aan.
    Gilde waar ik in zit is zo goed als dood.
    Wat er verkocht wordt lijkt wel gehalveerd te zijn, wat in mijn opinie ook een indicatie is dat veel spelers gestopt zijn.
    En daar kan je niemand anders de schuld geven dan Ubisoft zelf.
    Ik begrijp niet waarom ze niet langer de Unity nog ontwikkeld hadden en goed getest voordat je het uit gaat rollen.
    Of is het de wel bekende geld geil, en we zien dan wel als spelers gaan klagen situatie?
    Ik ga voorlopig niet spelen, met deze shitzooi, bravo Ubisoft, bravo.

  8. #8
    Frans1965's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Plzzzz try playing the game on a 5 year old laptop, then you wil know what problems we have.
    Al is de Settler nog zo snel, ik krijg em wel.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb niets te zeggen behalve dat het er meer op lijkt dat er een uitsterfbeleid gevolgd wordt.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Jullie hebben de afgelopen maanden dus niet naar ons geluisterd. Iets anders kan ik uit dit betoog van jullie niet opmaken. jullie kletsen over allerlei randzaken, maar komen nooit tot de kern, waar wij spelers elke dag mee te maken hebben, en dat het spel voor geen centimeter te spelen is!!!, Realiseert iemand zich dat daar wel ? Wss niet. tot jullie eindelijk het tegendeel bewijzen, vrees ik dus het einde van TSO.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.