Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 49

Onderwerp: [Feedback] Change log 31.08.2021

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    zit hier gauw weer op de client, zo spelen is geen spelen

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Ik zou als ontwikkelaar van het spel, het gebruik van een andere client dan unity, zodanig frusteren c.q. spelers tijdelijke/permanente blokkeren.
    Dus ik wijs het gebruik van de client ten zeerste af.
    Hier gaat het me helemaal niet om, maar ik wilde het verschil in beleving benadrukken. En bedenk dat het versturen van ORs en geologen geen 3D actie is. Dan verwacht je toch dat bij gebruik van unity het net zo snel zal gaan?

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xynix Bekijk Berichten
    Hier gaat het me helemaal niet om, maar ik wilde het verschil in beleving benadrukken. En bedenk dat het versturen van ORs en geologen geen 3D actie is. Dan verwacht je toch dat bij gebruik van unity het net zo snel zal gaan?
    Het spel is een 3D game, en dit zorgt ervoor dat de core waarop de browser draait volledig wordt belast. De browser is er niet op gebouwd om deze processorload over meerdere core's te verdelen door threading toe te passen. Dit is de basis van alle problemen.
    Maar doordat de core wel op zijn maximum zit, zie je dat de communicatie met de server hier ook last van heeft, doordat dit door dezelfde core dient te worden verwerkt. De communicatie met de server gebeurd op basis van javascripting e.d. Indien men een FireFox based browser gebruikt, zou je dit kunnen ontlasten door het installeren van java op je computer, echter met een chromium based browser heeft dit geen zin, daar dit is geblokkeerd door een interne java.
    Conclusie, je kan de communicatie met de server niet los zien van het rest van het spel, want alles draait op 1 core. En deze core wordt maximaal belast.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Zo belast dat ik vandaag niet eens meer kan inloggen

  5. #35

    Ingeschreven
    May 2021
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Zo belast dat ik vandaag niet eens meer kan inloggen
    idem hier, krijg een foutmelding bij het starten van het spel.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan nu niet eens inloggen, er is weer onderhoud? kennelijk nog niet aangekondigd. heel vreemd

  7. #37

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    hotfix neem ik aan. Jammer dat er nergens over gesproken word, hier niet, ook op de facebook pagina niet. Jammerlijke communicatie weer.
    Als het dan maar werkt wat ze doen dan kunnen we misschien weer normaal spelen.

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    hot fix voor bug in PH verder is normaal spelen er niet meer bij, klik en play is over

  9. #39

    Ingeschreven
    Apr 2021
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Great, good work guys..... keep on going what you do best... f*cking up this game....

    it seems the change didn't go well.....

    Again not available...

    Go and fix your shit first, then expand.

  10. #40

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    echt van de zotte dit! je kan alleen spelen via een client die bewust door BB niet gebruikt wordt. je kan geen avo normaal spelen en dan toch een event starten. BB zorg eerst dat het weer goed speelbaar is, of ga terug naar de client versie en geef toe dat Unity nog verder getest moet worden. Probeer het over een jaar nog een keer zou ik zeggen. echt belachelijk dit.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.