Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 49

Onderwerp: [Feedback] Change log 31.08.2021

  1. #21

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    And as usual, not a single f*ck given. No response, no update, nothing from BB on the disappointing game performance and long awaited fixes.

    Read that there is a workaround to play with old client, however, reply from BB to the various (international) posts is not to use this. But no decent advice on how to play properly instead.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud

    Niet zo negatief

    Bij mij draait de game goed, en ja er zijn nog zaken welke niet goed zijn. En de focus van BB bij het oplossen van de problemen liggen op het juiste pad.
    Een ieder die denkt dat het spel een licht browser spelletje is, droom lekker verder.

    Onder unity is het spel een hele zware 3D game.

    En dan zie ik iedereen denken van een 'hele zware 3D game', maar de semi 3D weergave van de gebouwen.
    In unity ook wel 2.5D weergave is dus niets anders dan 3D game.

    Dus de computer of laptop waar je dit spel op speelt, dient dus echt een ...

    Zeer zware 3D computer of laptop te zijn

    Dus minimale systeem eisen gebaseerd op windows naar mijn inziens zouden moeten zijn:
    - Windows 10 64 bits, met minimaal 16 Gb geheugen
    - i5 of hoger processor 3 Ghz
    - Aparte NVIDIA videokaart beginnend bij 9xx serie of hoger
    - Chromium based browser, dus Chrome, Edge of Opera GX
    - Onder Chromium heeft het geen nut om java te installeren, want dat wordt toch niet gebruikt

    Wat je ziet als het spel draait, is dat 1 core van de processor volledig door het spel wordt gebruikt, maar dat ook de grafische processor of de NVIDIA video kaart ook lekker staat te pruttelen.

    In het spel diverse testen gedaan met 10 OR'n versturen achter elkaar, hieronder een opsomming:

    Volledig ster menu binnen 10 minuten na starten spel:
    Chrome: 72 sec
    Opera GX: 75 sec
    Firefox: 115 sec
    Waterfox: 89 sec

    2e tabje stermenu, dus alleen generaals, ontdekkingsreizigers, etc... binnen 10 minuten na starten spel:
    Chrome: 74 sec
    Opera GX: 72 sec
    Firefox: 126 sec
    Waterfox: 100 sec

    Volledig ster menu, na 2 uur spelen zonder herstarten:
    Chrome: 94 sec
    Opera GX: 94 sec
    Firefox: niet mogelijk
    Waterfox: niet mogelijk

    2e tabje stermenu, dus alleen generaals, ontdekkingsreizigers, etc... na 2 uur spelen zonder herstarten:
    Chrome: 94 sec
    Opera GX: 94 sec
    Firefox: niet mogelijk
    Waterfox: niet mogelijk

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Even voor de goede orde: als je via de client speelt kun je de ors met een rotgang wegsturen. Je motoriek is dan de beperking, niet de snelheid van je pc/laptop. En die is bij mij gelukkig nog vrij goed Ik schat dat ik 10 ors binnen 10 tot 15 seconden heb verstuurd. Dan is 72 seconden wel erg lang.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Wat heeft die Aparte NVIDIA videokaart er mee te maken longmen99?
    Ik heb in mijn laptop ook een NVIDIA GeForce GTX 1050, nochtans maakt het spel daar geen gebruik van!

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    specs van je pc heeft er nagenoeg geen ruk mee te doen zoniet niks, gezien het random is, spelers op een intel core i3 aldi pc claimen nergens last van te hebben ( of ze liegen allemaal dat het gedrukt staat ) hier heb ik een high end game pc core i7 8 gig gtx 1070 GPU en game draait voor geen meter ( op unity dan, client werkt wel goed ) het zijn alle fouten en bug die met elkaar ruzie hebben in de game lijkt mij, en dat is ook weer per speler anders gezien niet iedereen dezelfde opzetting qua land heb, ik ben 5 min online geweest net na de vorige update, kon niks maken in PH omdat alles *forum * aangaf, gras was er niet alles was en stond in het water, heb niemand over die problemen gehoord. een ander een bazarek die 2900 dagen duurt, hier ook geen last van en dat komt echt niet door je PC of die sneller of langzamer is dat is UNITY, en eingelijk komt het er dan op neer, tso stapt over naar crap, zo iedereen die verder wil spelen koop maar een pc van 3000 Euro
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 31-08-21 om 05:16.

  6. #26

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    tot eerste inlog kon je nog met client spelen en was het te doen.Na eerste inlog client gaat het niet meer want vblijft op openingsscherm dus totaal gedaan.Vaarwel TSO na 10 jaar en de euri's blijven voor jullie ook weg.Anderen zullen blij zijn met jullie onbekwaamheid in unity terwijl de client perfekt liep.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    De oude client werkt wel prima als je immers ingelogd bent. Maar het inloggen zelf duurt bij mij vaak 20 minuten, als het al lukt.
    Spelen op de unity lukt al helemaal niet. Inloggen is een drama, maar als ik dan immers in het spel zit werkt niets goed.
    Handel is hopeloos en die ga je nodig hebben voor het deeg en kaarsen.
    Ik vind het ook erg storend dat de ventilator van de pc als een tierelier gaat draaien als TSO aanstaat, dat was voorheen nooit het geval.
    Ik denk eigenlijk ook niet dat dit nog goedkomt en misschien is een ander spel een betere optie.

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xynix Bekijk Berichten
    Even voor de goede orde: als je via de client speelt kun je de ors met een rotgang wegsturen. Je motoriek is dan de beperking, niet de snelheid van je pc/laptop. En die is bij mij gelukkig nog vrij goed Ik schat dat ik 10 ors binnen 10 tot 15 seconden heb verstuurd. Dan is 72 seconden wel erg lang.
    Ik zou als ontwikkelaar van het spel, het gebruik van een andere client dan unity, zodanig frusteren c.q. spelers tijdelijke/permanente blokkeren.
    Dus ik wijs het gebruik van de client ten zeerste af.

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Wat heeft die Aparte NVIDIA videokaart er mee te maken longmen99?
    Ik heb in mijn laptop ook een NVIDIA GeForce GTX 1050, nochtans maakt het spel daar geen gebruik van!
    Controleer je browser instellingen of alles wel goed staat.

  10. #30

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    zojuist vandaag voor het eerst ingelogd na het onderhoud. Spel is nog steeds beroerd. Helft van mn stermenu verschijnt niet eens. Mail openen kan maar binnen een tiende seconde verdwijnt de tekst daar weer. Inloggen ging snel maar eer mn eiland opgebouwd was, was ik 7 minuten verder. Kan wel gildechat lezen, hopelijk blijft dat zo. Dus volgens mij hebben ze alleen wat geimplanteerd en niets aan het spel gedaan. Hele diepe zucht.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.