Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] Unity Version - Community Update

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Unity Version - Community Update

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on the Unity Version - Community Update.

    Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop vooral dat ze het in en uitzoomen terug veranderen, zodat je weer je hele eiland kunt zien, ook op sommige avo's is dat een probleem en natuurlijk het vreemde gedoe met gens op het avo, zodat ze weer doen wat ze moeten doen en je ze ook fatsoenlijk kunt terug trekken.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    In ieder geval bedankt voor uw info en laten we het hopen dat het team de vele problemen z.s.m. kan vinden en oplossen.

    Vr. gr.
    Tien1957

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    after 2 weeks still can't get in the game because sever connextion error
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 15-08-21 om 07:18.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Het begint wel een hele irritante manier van spelen te worden, ik heb geduld dus dat scheelt maar de lol is er wel af, in mijn gilde speelt niemand meer omdat het simpelweg niet meer leuk is, de Standalone Unity werkte super, en nu zit het weer een paar weken hier en is er niks dan ellende, en echt vordering merk ik niet, alleen als ik s'nachts om 3u start dan gaat het vloeiender, dus succes met ontwikkelen, ik hoop niet dat er nu veel mensen afhaken.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje55 Bekijk Berichten
    de Standalone Unity werkte super
    Die heb ik nog nooit gezien, maar ik vond de client met flash erin wel goed

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen we niet terug naar die tijdelijke client terwijl de unity versie gefixt wordt? Zo blijven er geen spelers over....Die client werkte best ok als je er eenmaal aan gewend was. Okay, daarbij konden niet alle spelers inloggen, maar op deze manier gebeurt er nog minder.....

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brave2013 Bekijk Berichten
    Kunnen we niet terug naar die tijdelijke client terwijl de unity versie gefixt wordt? Zo blijven er geen spelers over....Die client werkte best ok als je er eenmaal aan gewend was. Okay, daarbij konden niet alle spelers inloggen, maar op deze manier gebeurt er nog minder.....
    is niet meer mogelijk volgens BB dan kunne linux en mac spelers weer niet spelen, alsof ze dat nu wel kunnen

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brave2013 Bekijk Berichten
    Okay, daarbij konden niet alle spelers inloggen, maar op deze manier gebeurt er nog minder.....
    Dat zegt ie in feite ook, dat MAC en Linux-ers dan niet kunnen spelen.
    Maar inderdaad: BB gaf al aan dat de client niet meer gaat.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik zie dat ze op test het verjaardags event geplaatst hebben, het is al zo niet te spelen en als je nu op stermenu klikt krijg je consequent de error java boodschap, ze zullen toch serieus niet dat event laten doorgaan op deze manier?
    overigens speel ik gewoon met de oude client, die je via wiki kunt gebruiken en dat werkt als een tierelier, dus.........

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.