Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Issues na versie 04-08-2021

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud

    Issues na versie 04-08-2021

    Ik heb een lijstje bijgehouden van issues, en screenshotjes gemaakt. Dan heb ik een code tussen haakjes staan, bv (AZ1)
    Alle genoemde items kan ik reproduceren.
    Ik hoor het graag als ik meer info moet leveren om te helpen problemen op te lossen.

    Hierbij mijn lijstje:

    • Aantallen, in economie overzicht, maar ook in bevolkingsoverzicht worden afgerond op 1k of 1M. Dat is onhandig, het maakt nogal uit of je 1010 of 1950 rekruutjes hebt, beide worden als 1k getoond. Verder kun je in het economie overzicht niet meer zien welke werkplaats het meest efficiënt produceert.
    • Avontuur: aangevallen kampen vallen soms niet, Dat gebeurt meestal als er meerdere aanvallen lopen. (Avo1/2) Het plaatje verbindingsfout verschijnt als je op een bericht klikt van een gevecht dat klaar is, maar waarvan het kamp nog niet is gevallen. Als dat opgelost wordt, kun je verder.
    • Avontuur: afsluiten geeft soms fout scherm (AZ1)
    • Berichten: meerdere berichten selecteren en verwijderen of verzamelen, werkt niet. (AB1 en AB1a). Zie ook AV1 en AV2, de optie om ze ergens op te slaan wordt niet geboden.
    • Boekbinder: Vinkje blijft aan na oppakken van geproduceerd boek (AB2)
    • Buitenlands Schip: de golem is dood als je deze klaar hebt: AP2 (Abs1 en Abs2)
    • Buff: hoefijzer (diverse) – beschrijving ontbreekt (AH1)
    • Buff van Liefdesboom niet zichtbaar op eerbetoon, wel op werkplaats (AB3)
    • Chat: knippen werkt niet. Soms geen chat, soms geen history in de chat. En ook geen cursor.
    • Chat: pas na refresh (F5) werkt de chat, soms, meestal eigenlijk.
    • Chat: springt naar wereldchat bij verplaatsen van zone
    • Eiland uitzoomen – onvoldoende – vroeger kon ik 100% in een beeld krijgen, nu hooguit 20-25%
    • Event Pakhuizen en universiteiten: staan te knipperen met het up teken, ze kunnen niet geuppt worden. (Au1). Opnieuw klikken op de groene balk helpt. Het vinkje verschijnt.
    • Expedities: Voorraden verzamelen – kolen geeft boomstammetjes (Ako1 en Ako2)
    • Generaals vullen is een drama, vooral als een andere Generaal net landt, het spel verspringt dan zomaar naar de andere (niet geselecteerde) Generaal. Dit geeft vervelende effecten (verliezen, dode Generaals) als je niet goed oplet. Is heel naar!
    • Geoloog: blijft grijs na terugkeer, maar werkt verder wel gewoon.
    • Gildelijst kan niet gesorteerd worden
    • Handelen: na selecteren van de grondstof gaat de cursor niet naar het invulvakje waar je de aantallen in kunt vullen, daardoor verplaats je naar zones op de kaart bij het invullen van cijfers.
    • Koperstaafjes heet: luxe voedsel (eet smakelijk!)
    • Liefdesboom – te buffen zone is niet zichtbaar (groene raster ontbreekt)
    • Mijnen: unknown ID bericht – geoloog had een eigenschap die niet herkend wordt in de database (AM5)
    • Missie is klaar, maar afvinken kan niet. In het detailscherm is de missie nog niet klaar (AM1).
    • Missie opdracht: delegeer – geeft unknown ID (AD1)
    • Missieboek, missie summary toont eerste missie herhaald, maar nooit de tweede, etc. (AM3, AM4, AM6)
    • Ontdekkingsreiziger: soms genummerd, maar werkt wel gewoon (OR2).
    • Pakhuis afbreken geeft geen waarschuwing voor verlies van grondstoffen.
    • Pionier: Incasseren missie lukt niet, maar geeft fout (AP5)
    • Postvak: Selecteren van meerdere berichten werkt niet
    • Prem beloning staat achter de normale beloning, het prem vakje blijft leeg
    • PVP: geen rode ster score (AK1)
    • Spelers: Je kunt niet zien wie online is. (AS1) Ik heb nu wel een groen lampje bij mijzelf.
    • Stermenu: items zijn genummerd, ook als dat niet moet. (AS2/AS5). Sommige items zijn grijs.
    • Stermenu: verkeerde plaatjes bij items (AV3)
    • TransportGen: laden van meer dan 999 units per eenheid gaat niet door nummers in te voeren. Met pijltjes toets lukt dit wel.
    • Werkplaats: kan niet zien hoelang de lopende productie nog duurt; dat is vooral vervelend bij Tokenmunt, eerbetoon manuscript (AT1).

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Geniet, mooi lijstje, met bijna alle punten eens. Sommige weet ik niet doe geen pvp bv.

  3. #3
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geniet Bekijk Berichten
    Ik heb een lijstje bijgehouden van issues, en screenshotjes gemaakt. Dan heb ik een code tussen haakjes staan, bv (AZ1)
    Alle genoemde items kan ik reproduceren.
    Ik hoor het graag als ik meer info moet leveren om te helpen problemen op te lossen.

    Hierbij mijn lijstje:
    Poeh zeg, aardige klus hoor, petje af.

    Als je toewijding voor het spel gedeeld zou worden met de ontwikkelaars van TSO dan zou je boodschap niet nodig zijn geweest.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    En van het muiswieltje afblijven

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.