Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Unity bug: gens blijven aanvallen / generals keep on attacking

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    Unity bug: gens blijven aanvallen / generals keep on attacking

    Note: Ik zal mijn bugs reporten in het Nederlands en Engels, zodat BB het ook kan lezen.
    Note: I will report the bugs in Dutch as well as in English, so BB can read it too.

    • How did the error manifest itself?
    Wanneer een generaal aanvalt, blijft hij aanvallen. Ook als de aanval technisch gezien al over en gewonnen is. Het systeem eindigt de aanval, maar op het scherm blijft de aanval doorgaan. Ik moet dan terug naar het thuiseiland en weer naar het avontuur om verder te kunnen spelen.
    When a general attacks, he keeps on attacking. Even if technically the attack has been won. The system finished the attack, but on the screen the attack still is going on. I need to return to the home island and back to the adventure to continue playing the adventure.
    • Date and time - When did the problem occur?
    Bijvoorbeeld: nu (22 juli 2021; 23:50 uur)
    Like now (07/22/2021; 11:50 PM CET)
    • What did you do last?
    De generaals laden met legers
    Loading the generals with armies.
    • Did the problem occur more than once?
    Ja, gedurende een aantal aanvallen (ben nu gestopt met het avo).
    Yes, during a few attacks (now I stopped playing).
    • Can it be reproduced?
    Ja.
    Yes.
    • Have you already done the first steps?
    • Have you cleared your cache and cookies?
    Allemaal gedaan.
    All done.
    • Can you take a screenshot of it?
    Nee, je kan niet zien dat het blijft aanvallen op een screenshot
    No, you cant see continue of the attack on a screenshot.
    • Which operating system do you use?
    Ik gebruik linux ubuntu 20.04.
    I use Linux Ubuntu 20.04.
    • Internet provider / Internet speed
    Ziggo; Lan 300 mbit/s
    • Please attach Screenshots of the Dev Console. Please send Screenshots of the "Inspector" tab AND the "Console" tab.
    (Press F12 in the browser while you experience the error)
    Sorry, die werkt niet bij mij.
    Sorry, not working.
    • Which browser AND browser version are you using?
    Google Chrome 90.0.4430.212 (Official build) (64-bits)

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga niet alles in een officiele lijst zetten. Hier volgen wat problemen met het spel:
    Eiland bouwt in blokken op / gevonden ijzermijnen niet te zien / granietmijnen lijken leeg, je moet met muis erop gaan staan om te zien hoeveel erin zit / zoekvoorwerpen verdwijnen traag / troepen verspringen naar andere generaal en ik kan de oorspronkelijk gevulde en de foute generaal beiden niet terugtrekken / berichtenbox niet in 1 keer te legen / niet te zien wie online is / dagmissie afwerken duurt lang, vaak meerdere keren klikken / boek uit boekbinder halen, blijft boekicoon boven boekbinder lang hangen / zwartboom, chocolatier, ziekenboeg, standbeeld van geliefden, laboratorium, snackkraam, avontuurlijke boekbinder, oliemolen, olieraffinaderij : productietijd klopt helemaal niet. / Spel is enorm traag. Positieve: de excelsior werkt

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.