Plaats een Reactie
Pagina 12 van de 21 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #111

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Lees net op het Duitse forum dat er een nieuwe, veel betere testversie online is:
    https://forum.diesiedleronline.de/th...tserver-online

  2. #112
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjonge Bekijk Berichten
    Lees net op het Duitse forum dat er een nieuwe, veel betere testversie online is:
    https://forum.diesiedleronline.de/th...tserver-online
    Vanochtend nog geprobeerd, slechts marginaal beter, bij mij althans.

  3. #113

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Berichten in het chatvenster komen inmiddels ook niet meer aan. Gisteren weer eens op de markt gekeken. Vandaag ook. Beide dagen helemaal leeg. Dat is in al die jaren dat ik speel, nog nooit voorgekomen. Wéér een bug erbij dus.

    De moed begint mij in de schoenen te zakken. En waarom in vredesnaam niet de client terug? Dat was ook niet alles, maar het spel was tenminste speelbaar. Ik durf niet meer avonturen te spelen, onderzoekers en geologen stuur ik ook niet meer, dat kost per figuur ongeveer 3 minuten.

    De lol raakt er snel vanaf zo. TSO lijkt ten dode opgeschreven. Wordt er niet getest door de ontwikkelaars? Een dergelijk slechte versie afleveren, zou ik me in ieder geval kapot voor schamen.

  4. #114

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Getest door ontwikkelaars, misschien wel. Maar weet niet met wat voor een computer en als je er alleen op zit dan werkt alles sneller. Veel erger is dat de meeste problemen al weken geleden gemeld zijn toen het op test kwam. Alleen heeft bb er helemaal niets mee gedaan. Nu moeten we het nog een keer melden, maar wat voor een zin heeft dat ?
    NU hier weer het volgende probleem, kan al dagen niets meer op de chat zetten, geen idee waarom. Daarvoor was het ook al niet eenvoudig, 1 bericht op de chat zetten betekende refresh. Ook heel lekker !
    En client terug ben ik ook erg voor, maar daar wil bb niet aan. Zal wel iets te maken hebben een update van windows waardoor client weer problemen heeft en dat mac gebruikers er dan niet op kunnen. Misschien mensen laten kiezen of ze client of unity willen zou waarschijnlijk het beste zijn, maar ja ze zijn eigenwijs, he.

  5. #115

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Vriendverzoek werkt ook niet, je kunt wel iemand uitnodigen, maar is niet als bericht in je postbus te vinden, kan dan ook niet geaccepteerd worden.

    De zoveelste bug dus
    Laatst gewijzigd door Armanis; 31-07-21 om 15:26.

  6. #116

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Dit bericht kreeg in zojuist toen ik op de testserver zat.

    http://i.prntscr.com/McDp4wxmQXetAXMHROERPw.png

  7. #117

    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armanis Bekijk Berichten
    Vriendverzoek werkt ook niet, je kunt wel iemand uitnodigen, maar is niet als bericht in je postbus te vinden, kan dan ook niet geaccepteerd worden.

    De zoveelste bug dus
    Was met de cliënt versie soms ook das geen nieuwe bug :P

  8. #118

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Locatie
    Rijswijk ZH
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Heb net een conversieprobleempje ontdekt: bijna alle upgrades van de epische werkplaatsen zijn verdwenen

  9. #119

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ontdekjeplekje Bekijk Berichten
    Heb net een conversieprobleempje ontdekt: bijna alle upgrades van de epische werkplaatsen zijn verdwenen
    Ik dacht al dat ik iets miste, maar kon niet direct vinden, maar je hebt 100% gelijk

  10. #120

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    niet 94,68%?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.