Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 21 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #61

    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik enorm jammer vindt is dat er al veel spelers zijn met de gedachte om te stoppen met dit spel, en enkele het al zelfs gedaan hebben.
    Gilde vrienden die elkaar onbewust hielpen om de vrije tijd leuk te besteden vallen weg.
    De sociale (spel)contacten worden om zeep geholpen door BB geprutst.
    Bugs kun je haast niet vermijden in software. Maar als de software zelf een bug is, moeten de cellen onder je hersenpan aardig gehandicapt zijn om te besluiten het een hele gemeenschap voor te zetten.
    De persoon die deze uitrol er door gedrukt heeft, zou wat mij betreft een voorbeeld moeten nemen zoals ze in Japan met dit soort blunders omgaan omdat he een schande voor het bedrijf is.
    Laatst gewijzigd door McJerr2; 21-07-21 om 12:59.

  2. #62

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Wij spelen (sorry speelden) TSO met de hele familie en vonden dat hardstikke leuk. Nu zijn wij onze lol en rivaliteit kwijt en gaan dus op zoek naar een ander spel dat hier een beetje op lijkt. Zal niet meevallen want de meeste games hebben een vernietiging concept wat wij niet willen. Dus tot nooit meer ziens!!!!!

  3. #63

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Het is inderdaad jammer dat spelers stoppen of het overwegen, maar ook heel begrijpelijk. Het spel word steeds slechter, bijna geen nieuwe avo's meer en als er al iets nieuws komt zijn het 1 persoonsavo's. Niet echt goed voor de onderlinge binding dus.
    Zojuist even door duits forum gelopen en een groot deel van de 136 pagina's bekeken. Volgens bb moeten we blij zijn dat unity werkt en dat het niet perfect is, was te verwachten. Ook melden ze daar dat er gisteren overleg zou zijn over hoe nu verder te gaan, maar blijkbaar heeft dat niets opgeleverd want er word niets gemeld. Ze zijn zwaar tegen het terugzetten van de client maar geven er geen enkele reden voor op.
    Dat bb enorm slecht is in communicatie is al heel lang bekend en dat is nu dus ook het geval. Ik zit me zelfs af te vragen of we hier nog wel een cm hebben. Denk eerder dat het een stagiaire is die af en toe wat berichtjes op het forum zet.
    Oer de programmeurs en degene die dit erdoor gedrukt heeft zal ik maar niets zeggen, maar dat het niet goed is lijkt me meer dan overduidelijk.

  4. #64

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Zou BB/Ubisoft er eigenlijk van weten?
    Ik kan mij niet voorstellen dat zij blij zijn dat hun merk/naam zo te grabbel wordt gegooid.

  5. #65

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou willen voorstellen om zoveel mogelijk reacties op de FB Pagina van TSO te zetten, want het lijkt dat ik zowat de enige ben die reageert.
    Misschien worden ze daar nog wat meer wakker geschud. https://www.facebook.com/TheSettlersOnline

  6. #66

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theodoor2012 Bekijk Berichten
    Wij spelen (sorry speelden) TSO met de hele familie en vonden dat hardstikke leuk. Nu zijn wij onze lol en rivaliteit kwijt en gaan dus op zoek naar een ander spel dat hier een beetje op lijkt. Zal niet meevallen want de meeste games hebben een vernietiging concept wat wij niet willen. Dus tot nooit meer ziens!!!!!
    Als je er een heb gevonden, laat het me aub weten. Ben hier erg geinteresseerd in. Heb zelf tot dusver nog niet echt iets gevonden.

  7. #67

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kun je een voorheen leuk spel op deze beroerde manier online laten gaan, vraag me af hoeveel degene verdiend die hier verantwoordelijk voor is. Zou Ubisoft hiervan op de hoogte zijn? Wat een afgang.

  8. #68

    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Niet te spelen op deze manier, begreep net van snorrebaard dat BB er de tijd voor gaat nemen en dat er hoogwaarschijnlijk pas iets in augustus komt. dus op korte termijn hoef je niet veel te verwachten.

  9. #69

    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balmerius Bekijk Berichten
    Niet te spelen op deze manier, begreep net van snorrebaard dat BB er de tijd voor gaat nemen en dat er hoogwaarschijnlijk pas iets in augustus komt. dus op korte termijn hoef je niet veel te verwachten.
    Tegen die tijd hebben ze denk ik alleen nog maar nieuwe spelers met zoals het nu gaat.
    Jammer hoor.

  10. #70

    Ingeschreven
    May 2020
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Op alle fora (US/UK/DU/NL) regent het klachten, dan ga je serieus 'ergens in augustus' met een update komen? Bespottelijk!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.