Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 21 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 15 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #41

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    iets nieuws dus kinderziekten van voorgaande berichten heb ik ook last. Morgen maar een hotfix )
    Hou vol medespelers, ooit komt het goed

  2. #42

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Yep Geke, ooit komt het goed, zeker als pasen en pinksteren op een dag vallen. Je zou bb toch moeten kennen als ik zie hoe lang je al speelt. Zelfs bugs uit de flashperiode zijn nooit allemaal verholpen, dus je begrijpt dat mijn vertrouwen niet groot is. Bovendien waren de meeste problemen al bekend uit de testperiode en er is dus duidelijk niets aan gedaan. Dus morgen hotfix ? Nee, dat zou een enorm wonder zijn en bb heeft alleen maar amateurs en die verrichten geen wonderen.

  3. #43

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear settlers,

    We are currently working on resolving the loading and login issues so everyone will be able to play the game soon.

    The various user interface issues and graphical glitches reported will all be fixed in due time so please keep an eye out for updates.

    We apologize for the inconvenience and appreciate your continued patience.

    Regards,
    BB_Sious
    Met alle respect, maar dit is het probleem bagataliseren.
    Het spel is nu niet of nauwelijks speelbaar.

    Dat je dit durft te lanceren met de aankondiging:
    The Unity version has been successfully implemented to the live servers.
    en dan ook nog
    Please note: It is possible that there are still chat problems in the game.

    Net alsof er alleen maar een chatprobleem is.
    Nou het is meer dan dat, het is namelijk een hele lange lijst van problemen, teveel om op te noemen.
    TSO is bijna geen spel meer te noemen en jullie mogen je eigen gaan schamen.
    Ga aub terug naar de cliënt versie, dat was weliswaar ook niet alles maar je kon tenminste nog redelijk spelen en daar is nu amper sprake van.

    Grt
    Aquarius

  4. #44

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    En op de pagina van Facebook rept niemand er naar, zelfs BB zelf laat niets van zich horen.

    Ik heb er een bericht opgezet, maar is nu al niet meer te vinden, wat is dat dus?

  5. #45

    Ingeschreven
    Apr 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    New update makes game very slow

    Hi Guys,

    the new update that we play without unity version, is very slow in the browser,
    this issue i don't had with unity version

    is there something i can do about,

    i use Chrome or Edge
    i have an I7 intel with 16gb ram and 4gb video graphics

    mayby it is just a setting

    Friendly regards Setaber

  6. #46

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    or mails kun je niet meer in een keer naar je stermenu of pakhuis sturen, moet iedere mail apart goedkeuren

  7. #47

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Spel laadt erg traag. Krijg de melding dat ik hardwareversnelling moet inschakelen in de browser (Gebruik Google Chrome). De hardwareversnelling staat echter standaard ingeschakeld.
    Uitzetten en opnieuw weer aanzetten helpt ook niet. Zo is het spel niet te spelen.

  8. #48

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Start ik het spel op, dan krijg ik de melding dat ik de hardwareversnelling moet inschakelen. Kijk ik in de instellingen van de browser, staat deze standaard ingeschakeld. Spel laadt ne heel erg traag. Is nu onspeelbaar geworden.
    Ben benieuwd of er iets aan gedaan wordt. Laat de client maar gewoon weer terugkomen en los eerst eens alle problemen op voordat je deze nieuwe versie weer opnieuw gaat uitrollen.
    Een wanvertoning is dit.

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Je wilt generaal sylvana laten aanvallen en klikt op de generaal en zet aanval in. Vervolgens gaat een volgeladen generaal nussala lopen. Je klikt op nussala om terug te trekken, het menuvenster toont dat van sylvana, op het vlaggetje klikken om terug te trekken werkt niet, want sylvana is nooit gaan lopen voor een aanval. Nusala kan dus niet worden teruggetrokken: nusala dood en troepen verloren. Fijn die nieuwe Unity...
    Verder roerend eens met de overige punten die hier gemeld zijn. Graag terug naar client tot alle bugs zijn verholpen?

  10. #50
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Op het Duitse forum zijn berichten geplaatst door BB die de situatie verduidelijken. Ik heb het vertaald via Google translate dus de vertaling is wat onnatuurlijk hier en daar:

    https://forum.diesiedleronline.de/th...=1#post1794727

    Het zou precies zo moeten zijn, maar dan in de foutmeldingen. We zijn ook wat aan het uitzoeken, maar de feedback is natuurlijk overweldigend.

    En op de vraag "wij willen de klant terug, ga jij hem teruggeven?". Nee, er is momenteel geen terugdraaioptie. We werken aan de problemen.

    Ook hier wil ik nog eens opmerken wat sommige van de kolonisten hielp:

    1. Verwijder de client volledig van het systeem
    2. Leeg de DNS-cache / browsercache
    En het belangrijkste!!! Zorg voor actuele versies, vooral Windows-versies! Sinds 1 juli distribueert Windows zijn KB5004237 en nieuwere versies. Als je de laatste kunt krijgen, doe het dan alsjeblieft. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de browser.

    We werken keihard aan de rapporten. Volgens de prioriteiten: speelbaarheid <=> laadtijden en pas DAN pakken we alle andere berichten aan. Een aantal daarvan is echter al ingediend.

    Beter dan een versie die ook nog eens vol bugs zit (client) en Mac- en Linux-spelers komen helemaal niet in het spel.
    Vooral omdat we het simpelweg niet langer kunnen en willen uitstellen. Je gelooft niet hoeveel dagelijkse berichten we via de klant ontvangen. Zeker nu met de nieuwe Windows Update voelde het alsof 10% van onze actieve kolonisten weer voor de deur stond, omdat er systeemwijzigingen hebben plaatsgevonden en de client is geblokkeerd. Het is een enorme worsteling om de client (een download) in te stellen voor kolonisten die wat ouder zijn of die niet technisch zijn geschoold.

    Wat ons spel zo speciaal maakte, was dat het overal in de browser gespeeld kon worden. Het was gemakkelijk te gebruiken, ongecompliceerd en nu met de klant is het echt een marteling. Het was goed dat we het hadden, omdat zoveel spelers nog konden spelen en we geen 6 maanden "pauze" hoefden te nemen. Maar slecht voor degenen die het gewoon niet kunnen gebruiken of ervoor zijn uitgerust. Je moet niet vergeten dat ons spel eigenlijk wordt gebruikt door een meerderheid van zeer volwassen (60+ jaar) spelers en velen hebben gewoon geen zin in technische dingen en hebben hun gemoedsrust, chatten en gokken in de browser.

    We gaan er nu terug naar toe en DAN zullen we zien wat er mogelijk is.
    We werken momenteel ook aan de testserver (2) en zullen deze uiteraard ook na de Unity Live-versie blijven gebruiken om nieuwe versies te kunnen testen. Het is een moeilijk pad en we hebben VOOR dit pad gekozen, dus we gaan het nu samen tot het einde. De bergtop (vanaf Fehler) is al in zicht en daarna is er een geweldige glijbaan, die nog even duurt. Toch wil ik het hier ook nog eens zeggen.

    Alleen omdat de live-versie nu uit is, wil nog niet zeggen dat dit zo zal blijven. We zijn continu bezig met het aanpassen, verbeteren en uitbreiden van de Unity-versie. Maar voordat we enorme veranderingen aanpakken met de mogelijkheden van Unity, zullen we eerst de grove en vervelende fouten elimineren.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.