Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 21 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    Unity

    Mijn mening voor voorlopig is dat Unity geen verbetering is.

    - beeldopbouw tijdens over eiland 'lopen' is niet leuk, blijft met blokjes werken..
    - chats zeer kleine letters
    - bolletjes on/off line zijn weg

    en zo zullen er nog wel meer dingen zijn.. dit valt nu in 1e instantie op....

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Er valt nog veel meer op, het spel is gewoon niet te spelen zo!!
    Misschien een roll-back doen naar de cliënt en eerst alle problemen oplossen met unity?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Kleine letters is nog wel te verhelpen door naar het optiemenu te gaan, dan opties en dan automatische ui scaling uit te zetten. Dan kun je de 75% verhogen naar 90 of 100 %. Geen idee of dat blijvend is (die 90/100 %) was op test niet zo wat het dus extra vervelend maakt.
    Krijg hier ineens bij b.v. universiteit een gebouwtje met pijltje omhoog terwijl die toch echt op max level staat.
    Nog te bouwen mijnen onzichtbaar totdat je de mijn wil bouwen, maakt het zeer onduidelijk wat er wel en niet gevonden is. Ook de inhoud van bestaande mijnen is alleen zichtbaar als je erg inzoomt. Dat was dus ook al het geval bij test, dus daar is totaal niets aan gedaan.
    Gildemarkt ook nog steeds niet gemaakt en dat duurt ook vanaf zeker begin september.
    Al met al weer eens een te groot haastwerk geweest en daardoor slecht werk afgeleverd en dat ondanks 4 maanden extra tijd.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    - geen uitvergroting van je eiland zodat je hele eiland ziet.
    - voor de hoeveelheid wat in mijnen zit moet je inzoomen niet te werken zo.
    - cursor van de chat is er niet dus je weet niet of je in de chatbalk zit
    - chat werkt ene keer wel andere keer niet
    - bij negatieve productie loopt de minteken voor het getal door de pijl naar beneden zeker als er grote getallen staan als je in de min zit

    genoeg werk te doen

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    blokjesgewijze opbouw van eiland is erg storend
    kan de berichtenlijst niet in zijn geheel transporteren naar stermenu of opslag
    bij de barakken in het manschappenoverzicht graag exact getallen en geen grootheden bv. 1213 ipv 1k
    spel is erg traag

    1e indruk na 15 minuten spel

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Ik onderschrijf alle voorgaande reacties. Op deze manier is dit spel een schim van wat hij ooit was. Met de client is beter te spelen.

  7. #7
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    avonturen zijn ook onspeelbaar. units vullen werkt maar half en terugtrekken na gevechten lukt ook niet. de knopjes lijken willekeurig aan en uit te springen. ik kan een al aanvallende generaal nog eens laten aanvallen waardoor alles in de soep loopt. kan niet eens loters uitnodigen want de chat werkt niet. zou graag de client terug hebben.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben het hier mee eens van de bovenaande reacties. ik wordt steeds meer gedemotiveerd om het spel verder op te pakken.
    jammer dat het zo gaat..

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Absoluut geen verbetering; ongeveer alle mankementen van de testversie zijn gebleven. Vooral de quasi onleesbaarheid van de dialoogboxen en het niet automatisch sluiten ervan zijn bijzonder storend. Terug naar af.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoonweg onspeelbaar, ben gelijk weer uitgelogd.
    Ook even mijn ongenoegen uitgesproken op de FB Pagina, of het helpt is dus de vraag.

    Zij kunnen het beste de client er weer bijhalen, dat ging daar tenminste goed, en alles eens fatsoenlijk oplossen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.