Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 21 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 20 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #91

    Ingeschreven
    Sep 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Gebiedsbuffs zijn ook bijna niet meer te gebruiken zoals kattenaas. Tijdens spelen van avo moest ik constant terug naar eiland omdat ik niet zien kon dat generaal had gewonnen.

  2. #92

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Pffff... Alleen het het ophalen van de verzamelvoorwerpen is al een ergernis. Buiten dat het door de gigantische traagheid al een kunst is op het eiland te komen. Duurt een eeuwigheid.

    Ik heb begrepen dat er niet over wordt gedacht om de client terug te zetten, maar wat mij betreft: graag de client terug!

    Geologen en ontdekkingsreizigers stuur ik al niet eens meer weg, zou me meer dan een uur kosten.

    Ik ben benieuwd hoeveel spelers er nog over zullen blijven, de overgrote meerderheid haakt af vrees ik.

  3. #93

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel nog wel, maar een lolletje is het niet, de geo en de or's daar heb ik inmiddels een foefje op gevonden, nou ja foefje gewoon steeds even wachten en op tijd klikken.

    Om niet door het stermenu te moeten scrollen, wat een eeuwigheid duurt, ga ik naar het zoekveld en tik in wat ik nodig heb, gaat een stuk sneller, en als je het stermenu boven de zee zet loop je ook minder risico dat je onderliggend object activeert.

    Wat je toch niet moet verzinnen om het een beetje speelbaar te maken.

  4. #94
    Heremiet
    Het spel (The Settlers) is geen spel meer, maar een frustrerende en vermoeiende herhaling van zetten, en je speelt het tegen beter weten in.

    Een klein beetje als het 'normale' dagelijkse leven zeg maar.
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 26-07-21 om 10:58.

  5. #95

    Ingeschreven
    Apr 2018
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Serverzone gecrasht

    goedemiddag, ik kan sinds vanmorgen laat weer niet in het spel komen, ik krijg dan deze melding: serverzone is gecrasht: prnt.sc/1gn315z ook iemand van mijn gilde kan niet op mijn land komen, omdat die vergrendeld is. dit was vorige week geloof ik al eens zo. wie kan mij helpen????
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      downloaden.jpg
Bekeken:   91
Grootte:   19,0 KB
ID:        927  

  6. #96

    Ingeschreven
    Oct 2017
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij staat de teller al op 16 bugs

  7. #97
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balmerius Bekijk Berichten
    volgens mij staat de teller al op 16 bugs
    Haha, dat waren slechts enkele bugs voordat de echte ellende begon recentelijk.
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 29-07-21 om 03:56.

  8. #98

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Spel word hier steeds trager. Eiland duurt nu dik kwartier voordat deze geladen is en soms zegt die "zone refresh" en begint het van voor af aan. Alle wil om te spelen is inmiddels al wel weg hier.

  9. #99

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom terug van vakantie en start tso op. Laat me over de huidige versie voorzichtig uitdrukken: wat en blunder is dit!
    Zoals het nu gaat, is het pure tijdsverspilling. Ik begrijp de reactie van basebuster wel.

  10. #100

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Wel lef: "100% Happy Hour"

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.