Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 21 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag mij af hoe dit getest is...
    Naast hetgeen hier boven al is vermeld werkt het scrollen door lijsten/chat/handel/stermenu niet meer.

    Kortom, niet meer speelbaar.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook liever terug naar de client, niks werkt fatsoenlijk
    als ik een or wil wegsturen gaat mijn schuur open of een ander item dat net op dat moment eronder zit, mijn game laptop (ja je leest t goed) kan wel anno1800 spelen maar dit spel trekt ie niet in unity, laat staan dat ik dan terug kan naar mijn chromebook, scrollen werkt niet, klikken werkt niet, en alles is langzaam

  3. #13
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    We are currently working on resolving the loading and login issues so everyone will be able to play the game soon.

    The various user interface issues and graphical glitches reported will all be fixed in due time so please keep an eye out for updates.

    We apologize for the inconvenience and appreciate your continued patience.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #14

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten

    The various user interface issues and graphical glitches reported will all be fixed in due time so please keep an eye out for updates.
    sorry sious, maar wat ik van iedereen begrijp waren veel van deze problemen ook al bekend van de test.
    waarom dan toch live gaan????
    hiermee krijg je niet meer spelers op tso, eerder minder.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    nog eentje, al van de minst storende:
    zwarte vortex staat tussen de avonturenlijst in ster
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    premium beloning van avo's is leeg

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    premium beloning van avo's is leeg
    deze staan achter de gewone beloning, je moet meer naar opzij scrollen om het te zien.
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    als je een tijdje op een ander tab van je browser bezig bent (chrome) dan moet je eiland terug opnieuw laden
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Sious,

    We are currently working on resolving the loading and login issues so everyone will be able to play the game soon.

    The various user interface issues and graphical glitches reported will all be fixed in due time so please keep an eye out for updates.

    Both these issues should have been resolved in the testfase and most if not all of these issues were reported. So why are they still here ?
    Due time ? When is that going to be ? In 6 month or so ? The promises made by you were not realised at any time, so i don't expect it now. Are you trying to chase away all players ? It looks very much like that.
    If you don't take the comments of players serious, why do you ask for them ? We were told by the mod that unity was introduced in latin america without problems, so how is it possible that we have this much issues here ?
    Simple advice: go back to client and make sure that at least 90% of the issues are resolved before you introduce unity.

  10. #20

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freggel71 Bekijk Berichten
    Er valt nog veel meer op, het spel is gewoon niet te spelen zo!!
    Misschien een roll-back doen naar de cliënt en eerst alle problemen oplossen met unity?
    Ik kies ook voor de client, dit is niet speelbaar.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.