Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 21 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #31

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    zou graag de optie zien dat ik weer via client kan spelen.. op dit moment te veel problemen om zowiezo iets te kunnen doen.. fix de mail, laden van eiland, weg sturen van ors, letter type, eiland die in blokken laad.. uhmm eigenlijk alles... dus gooi de optie weer erin dat je via client kan spelen.. kunnen jullie rustig dingen fixen en ik teminste wat doen.. dit is een fiasco het enige wat goed werkt is pinky... en die is niet eens van jullie!!!!!

  2. #32

    Ingeschreven
    Dec 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wat hebben jullie gedaan????? niets doet het nog. wat is er eigenlijk getest al die tijd?

  3. #33
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Voor het merendeel van onze spelers (Aurora) was het een ramp, chat werkt wel, chat werkt niet, elke keer verversen en je zag nog wat je getypt had. Instellingen die je had aangepast in scherm en tekst grote verdwijnen als je uitlogt en inlogt.
    Via client was misschien niet altijd even handig zeker niet als je vv moest zoeken en pinky werkte niet, maar nu werkt er amper iets en wat werkt is super traag, berichtenbox, kreeg zo waar een schok, heel de box leeg, 10 minuten later lijkt dan alles weer gevuld.
    Maar er staan vinkjes bij gebouwen die je zou kunnen uppen, maar die kun je niet uppen. Denk dat ik de lijst nog veel langer kan maken, maar dat kost mij alleen veel tijd en het levert toch niets op.

  4. #34
    Seth_de_Settler's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Letterlijk.... ONSPEELBAAR... kom r niet eens IN, doet niets dan laden en laden en opstarten ho maar.... oplossing ?? Voor wat, had gister nog een spel wat ik kon spelen, maar vandaag....voor het eerst in jaren dat ik waarschijnlijk niet speel :O WHAT THE HELL ???? jammer hoor.....jeeeeses !!!!
    Alles Komt Goed...

  5. #35

    Ingeschreven
    Nov 2017
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel met Generaal Mary de Kerstvrouw ivm met extra EP.
    Voorbeeld avontuur Te Paard, krijg ik normaal 41000 EP met Mary, nu slechts 13.688 EP.
    Zijn er meer spelers die met Mary nu aanzienlijk minder EP?
    Ik heb een week geleden een contactformulier gestuurd en
    krijg een standaardmail terug. Vandaag weer gespeeld met Mary, helaas niet opgelost, frustrerend

  6. #36

    Ingeschreven
    Mar 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Spel is totaal onspeelbaar!! Ben al een half uur bezig om mijn Or's op pad te sturen maar dat lukt voor geen meter. Was het voor de migratie al veel werk om al je OR's op pad te sturen, na deze migratie is het onmogelijk. Tot mijn grote verbazing kwam ineens de popup of ik mijn level 7 Elitebarakken wou vernietigen. Geen flauw idee hoe deze melding naar voren is gekomen maar ik zou oppassen met al te fanatiek je OR's proberen weg te sturen.
    Mijn mailbox stond voor de migratie nog vol met mail van teruggekomen OR's, als ik mijn mailbox nu open is hij leeg...... Waar zijn deze mail met resources gebleven en kan ik deze terug verwachten?

  7. #37

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KleineTinusje Bekijk Berichten
    Spel is totaal onspeelbaar!! Ben al een half uur bezig om mijn Or's op pad te sturen maar dat lukt voor geen meter. Was het voor de migratie al veel werk om al je OR's op pad te sturen, na deze migratie is het onmogelijk. Tot mijn grote verbazing kwam ineens de popup of ik mijn level 7 Elitebarakken wou vernietigen. Geen flauw idee hoe deze melding naar voren is gekomen maar ik zou oppassen met al te fanatiek je OR's proberen weg te sturen.
    Mijn mailbox stond voor de migratie nog vol met mail van teruggekomen OR's, als ik mijn mailbox nu open is hij leeg...... Waar zijn deze mail met resources gebleven en kan ik deze terug verwachten?
    bij 2e keer inloggen had ik een deel van de mails ineens wel weer in de inbox.

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richy156 Bekijk Berichten
    Ik speel met Generaal Mary de Kerstvrouw ivm met extra EP.
    Voorbeeld avontuur Te Paard, krijg ik normaal 41000 EP met Mary, nu slechts 13.688 EP.
    Zijn er meer spelers die met Mary nu aanzienlijk minder EP?
    Ik heb een week geleden een contactformulier gestuurd en
    krijg een standaardmail terug. Vandaag weer gespeeld met Mary, helaas niet opgelost, frustrerend
    Mary is 200% dacht ik. Te paard levert zo'n 7230 xp op volgens wiki. Volgens mij klopt je xp gewoon Richy.
    Dat je afgelopen event misschien meer kreeg is wat anders?

    Of je moet met premium of andere verdubbelaars bedoelen.

  9. #39

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snabbi Bekijk Berichten
    Mary is 200% dacht ik. Te paard levert zo'n 7230 xp op volgens wiki. Volgens mij klopt je xp gewoon Richy.
    Dat je afgelopen event misschien meer kreeg is wat anders?

    Of je moet met premium of andere verdubbelaars bedoelen.
    En mary geeft enkel extra op direct verslagen eenheden, dus weet niet of je bloks toepast of iets dergelijks. Als betwijfel ik dat het allemaal uitmaakt, want nu kun je gewoon helemaal niks fatsoenlijk spelen met Unity.

  10. #40

    Ingeschreven
    Nov 2017
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel al meer dan een jaar te paard met mary en heb altijd 41.000 EP gehad, tot vorige week.
    Met premium kreeg ik ook altijd 41.000 EP + 20.500 EP extra dus totaal van 61.500.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.