Plaats een Reactie
Pagina 21 van de 21 EersteEerste ... 11 19 20 21
Resultaten 201 tot 206 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #201

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds duurt opbouwen eiland 7 minuten, variabel: papiergids bij vriend droppen, gids voor mijnen bij mezelf = bijna standaard: eruit gegooid, weer 7 minuten inloggen, blocks bij avo- bijna niet te doen (de 9 jaar daarvoor geen problemen) uppen recycler duurt zomaar ruim 10 uur langer dan 1 dag. Stermenu vaak half leeg, mail vaak niet te lezen, mijnen om te plaatsen vaak niet te zien. Economie overzicht vaak leeg. Ik zal vast dingen vergeten te melden maar ik word er zo langzamerhand sch**t ziek van. Ik speel met unity, vooral omdat ik vind dat je geduld moet hebben met een nieuw systeem, maar dat raakt zo langzamerhand op. In hoeverre heeft het wegvallen van personeel te maken met het nog steeds niet op orde hebben van unity? Of zijn dat alleen de grote bazen, lees smeerlappen? of is er ook een leegloop van de gamemakers?
    Laatst gewijzigd door gekewe; 27-12-21 om 08:12.

  2. #202
    DagobertDuck's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    inderdaad je kan niet normaal een avontuur spelen met bloks krijg om de 30 sec

  3. #203

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Er is ook zo hard gewerkt aan oplossingen dat er na ruim een maand nog steeds geen aankondiging is van onderhoud. Vrees dat het ook allemaal weer bij mooie woorden blijft en er uiteindelijk helemaal niks veranderd. Hele spel is een sterfhuis geworden.

  4. #204

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Een maand voorbij sinds mn laatste bericht. Opbouwen duurt nog steeds 7 minuten. Gidsen bij een vriend droppen gaat bijna elke dag goed, bij mezelf een gids droppen gaat bijna altijd niet of ik wordt er gelijk uitgegooid. Stermenu gaat redelijk, maar soms dat er vreemde namen bij een grondstof of generaal staan. Mail zowaar vaak te lezen en meestal in 1x te legen. Barak, div gebouwen eindduur soms meerdere maanden/jaren. Economie overzicht vaak goed te lezen, maar dus niet altijd. Avo's spelen blijft een drama: sterrenwacht en/of verkennersbureau doet het regelmatig niet, zone refresh om de paar seconden, dus weer goed kijken of je de goede generaal vult en wegstuurt, je kan het avo niet goed klein zetten en daarom is een generaal over een groot stuk verplaatsen bijna niet te doen. Blocken begin ik niet meer aan (dan hebben jullie je zin). Kortom Unity werkt nog steeds niet naar behoren.

  5. #205

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Again I want to draw the attention to the chat functionalty which is not working properly. It very frequently (if not always) happens that you think you are chatting on the right tab but it jumped to world. And more then once a moderator needs to slap said player on its fingers for "breaking the rules". Maybe you can make the life of the moderators a bit more enjoyable by fixing this issue.

    And maybe it is also in favor of the players who now frequently get punished by an issue they did not create but simply suffer from and get highly irritated by the moderator comments.

  6. #206

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    weer maar eens een bericht over unity. Sinds de laatste update verspringen de generaals inderdaad niet meer,maar zojuist sinds het gezeik met unity begon, een houthakker met blocks gedaan. bij 4 van de 5 blocks spelen kreeg ik verbinding met de server verbroken en werd er weer uitgegooid. Gelukkig gebeurde dat pas na het versturen van de gens anders had ik weer flinke verliezen gehad. Het enige lichtpuntje (en dat moet ik ver zoeken) is dat het maar 6 minuten duurt voordat ik weer verder kan spelen. De begintijd sinds de laatste update is nu bij mij 12 minuten, voorheen was dat 7 minuten. Ook krijg ik nog regelmatig een bericht over java script en soms dat de beheerder naar mijn data moet kijken. Conclusie: het is nog lang niet wat het moet zijn !!!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.