Plaats een Reactie
Pagina 17 van de 21 EersteEerste ... 7 15 16 17 18 19 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #161

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    De oude client gebruiken, ben je van alles af

  2. #162

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armanis Bekijk Berichten
    De oude client gebruiken, ben je van alles af
    is geen optie meer voor ze zeggen ze, dan kunnen mac en linux spelers nog steeds niet spelen, nu niemand meer das veel beter

  3. #163
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    nu niemand meer das veel beter
    Agree, GAME OVER!! Verzin maar iets nieuws TSO, beter voor iedereen, spel is altijd vol bugs geweest en dat zal niet zomaar effetjes veranderen.
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 18-08-21 om 04:41.

  4. #164

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt hier gelukkig alles zeggen en schrijven, het wordt toch niet gelezen en zeker niet op gereageerd.

  5. #165

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ach het is gelukt om wel 5 min online te zijn na de update, en voor mij is het weer eender als voor de update, ik kan niet meer in het spel komen wegens verbindingsfout, maar voor wat ik in de 5 min gezien heb in de game, er is zoveel fout, en bb kennende met de snelheid problemen opgelost worden en ware het niet dat er steen vast meer bugs bij komen als er iets gefikst wordt komt dit nooit meer goed.
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 19-08-21 om 00:54.

  6. #166
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postmantheo1 Bekijk Berichten
    Je kunt hier gelukkig alles zeggen en schrijven, het wordt toch niet gelezen en zeker niet op gereageerd.
    Ja, mooi hè? Het toont aan wat een geweldige relatie en onderling contact, Ubisoft en (betalende) spelers hebben.

    Voorbeeld, op 8 juli Ondersteuningsteam gecontacteerd voor probleem met spel (verdwenen gebouwen uit Stermenu). Tot op heden nog niets van TSO gehoord, NIETS, anders dan een automatisch antwoord [Ticket#NL-2021070811000181] voor ontvangst bericht. En dat is echt niet de eerste keer. Een enkele keer wil een Mod (dank je Snorrebaard) zich nog wel eens inspannen voor spelers, maar bij BB interesseert het ze gewoon geen REET!

    Wel eens een spel bij InnoGames gespeeld? Zoals Grepolis, Forge of Empires, Elvenar of Tribal Wars? Zonder uitzondering lopen alle games gesmeerd, en ALLE spelgerelateerde vragen worden netjes beantwoord, ALTIJD!

    Van InnoGames’ website:

    WIJ WAARDEREN ONZE COMMUNITY!
    Wij bij InnoGames vinden het erg belangrijk dat de online games die mensen spelen goed worden onderhouden. Een enorm team van communitymanagers en supportmedewerkers zijn elke dag beschikbaar om problemen op te lossen, spelers te helpen en vragen over onze games te beantwoorden. Daarnaast zijn al onze games voorzien van uitgebreide naslagpagina's en wiki's, die regelmatig worden bijgewerkt door ons team en de community.


    Lezen jullie mee BB? Zo hoort het. YUCK!!

    Overigens, Elvenar is veel leuker en uitgebreider dan je misschien wel verwacht.

    Ik ben klaar met TSO en kap ermee! Veel spelplezier gewenst voor een ieder die blijft volharden met The Mother of All Bugs Games.
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 20-08-21 om 04:33.

  7. #167

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Earlier communications indicated a fix to the Unity problems in August...... what is the status? Appears to be forgotten in the event-push madness.

  8. #168

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel Elvenar nu ook zo'n 3 jaar. Nooit een probleem, altijd soepeltjes. En inderdaad, zit meer in dan je in eerste instantie denkt te zien. Misschien tot ziens daar

  9. #169

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Van die barazek ga ik nog jaren plezier hebben. Merk op, ik zit hier in het scenario stormschade.

    https://prnt.sc/1qqh0c6
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      proviandhuis in stormschade.jpg
Bekeken:   86
Grootte:   22,8 KB
ID:        936  
    Laatst gewijzigd door Xynix; 29-08-21 om 11:45.

  10. #170

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Hahaha, ja is ook zo als je eenheden wilt maken in je barakken, duurt bijna 10 jaar

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.