Plaats een Reactie
Pagina 15 van de 21 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 206

Onderwerp: Unity

  1. #141
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    wel ticket gemaakt maar kan wat langer duren vanwege de pleuris zooi in de game
    Reken maar nergens op, ik heb op 8 juli een ticket aangemaakt en wacht nog steeds op een fatsoenlijke reactie. Game over voor Settlers, ze willen/durven het alleen nog niet officieel aankondigen!!
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 06-08-21 om 04:48.

  2. #142

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    degene die deze versie gelanceerd heeft, moet zich de ogen uit zijn kop schamen, wat een wanprestatie weer van BB!!

  3. #143
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    We are aware of the server connection issues as well as the lag encountered in-game after the last maintenance. We apologize for the inconvenience. We'll get these fixed the soonest.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #144

    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    En hoe zullen ze dit gaan compenseren????? Met een dagje premium en wat andere dingetjes komen ze er niet vanaf. Mijn vader heeft bijna tien jaar heel veel tijd erin gestoken om te bereiken dat hij nu al geruime tijd niet in het spel kan komen. Bijna tien jaar naar de knoppen. En ik druk me nu heel voorzichtig uit want ik wil geen ban aan mijn broek, maar het huilen staat mij nader dan het lachen. Wat een klote zooi!!!!!!!!!!!!
    Ik kan overigens nog steeds niet in het spel komen ondanks alle geopperde instellingen e.d.
    Laatst gewijzigd door postmantheo1; 06-08-21 om 17:04.

  5. #145

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoef helemaal geen compensatie, 1 werkend game is voldoende

  6. #146

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    ik hoef helemaal geen compensatie, 1 werkend game is voldoende
    Helemaal mee eens.

  7. #147

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door totalnuts Bekijk Berichten
    k hoef helemaal geen compensatie, 1 werkend game is voldoende.
    +2
    En ik ga ook niet zitten huilen voor mijn vader
    Het is niet zo dat ik 8 jaar aan een huis heb gebouwd, ik heb 8 jaar een spel gespeeld.
    Toch een ander soort investering.
    Laatst gewijzigd door copycat; 07-08-21 om 06:36.

  8. #148
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    +2
    ...ik heb 8 jaar een spel gespeeld.
    Laten we niet vergeten dat het inderdaad niets meer dan een spelletje is. En toeval wil dat elk spelletje een begin en een eindsignaal heeft. Simpel.
    Helaas komt het eindsignaal niet voor iedereen gelegen.
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 07-08-21 om 09:05.

  9. #149
    Heremiet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear players,

    We are aware of the server connection issues as well as the lag encountered in-game after the last maintenance. We apologize for the inconvenience. We'll get these fixed the soonest.

    Regards,
    BB_Sious
    If only... if only they are two issues of concern. hahaha
    Laatst gewijzigd door Heremiet; 08-08-21 om 08:09.

  10. #150

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    1) een avo spelen met blocks zou ik sowieso maar niet doen, want terugtrekken van je leger is onmogelijk. je leger is zomaar ineens weer thuis of verspringt naar de plek voor je verplaatsing

    2) het laden op thuiseiland is waardeloos, als je even 5 min. afk bent kun je het spel wel gaan refreshen
    3) de chat is geheel onzichtbaar, of je ziet niet terug wat je hebt verstuurd, dus onderling overleggen in je gilde lukt niet. (nu bijv. is de cht geheel blanco, zowel in wereld als de andere

    dus kom af en toe wel eens even kijken of er al verbetering is. maar voor de rest alles in slaap gezet. we hopen heel snel op verbetering. maar zolang dit zo is,
    hoeven ze geen events te plannen. want dat wordt 10x niks

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.