Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Feedback] Change log 15.06.2021

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 15.06.2021

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on Change log 15.06.2021.

    Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 14-06-21 om 14:33.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Hmmm, deze uodate op dinsdag 15 juni is geen verrassing, want dat roept ik al een paar weken in het gilde.
    En om eerlijk te zijn, het is geen verrassing dat dit event nog met de client wordt gespeeld.

    Begin mei had ik een nare droom, zie een andere thread:
    https://forum.thesettlersonline.nl/t...e-Unity-versie

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    als jullie nou eerst eens maken dat ik in kan loggen.... client can not be updated. sinds vandaag
    ik wordt er een beetje ziek van

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem als Bojangles, ik krijg ook client can not be updated. Mijn broer had op zijn laptop geen probleem zijn client ging automatisch updaten.
    Ik heb de client al opnieuw geinstaleerd ik heb mijn cookies al verwijderd.
    Wat kan ik nog meer proberen?

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Hierbij een oplossing waar naar wordt verwezen in een ander draadje, heb hem echter even door google translate gehaald en nagelopen.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Oplossen Uw client kan niet worden bijgewerkt
    Als u deze melding krijgt, mist er waarschijnlijk een bestand.

    Kijk in de map C: \ User \ <NAAM> \ AppData \ Local \ Ubisoft \ The Settlers Online \ client
    (<NAAM> == Windows user waaronder je speelt)

    U moet 2 mappen hebben (adobe air en meta-inf), evenals client .exe EN client.swf

    Als client.swf ontbreekt, download het dan hier => client.swf
    en plaats deze in de bovengenoemde map.

    Maak dan normaal verbinding en klik op afspelen. Er wordt een venster geopend, en zelfs als het zegt dat het programma niet reageert, moet je wachten, de eerste start is altijd lang. De oplossing is al gegeven, maar de TSO zou die inderdaad duidelijker opzij moeten zetten.

    In mijn gilde heeft de methode tot nu toe meer dan één, 100% succes ontgrendeld.

    Moed!

    toevoeging van 19-12

    Wees voorzichtig als u een oude 32-bits pc hebt, de client kan niet werken, deze is bedoeld voor 64-bits.
    Om erachter te komen of je in 32 zit, typ je in de balk onderaan worm en klik je op systeeminformatie. Zo ja, geen geluk
    Volgens een bb zou in januari een 32-bits versie van de client moeten verschijnen, net als mac/os-gebruikers.

    toevoeging van 20-12

    Gisteren heb ik een probleem opgelost waarbij de client crashte zodra deze was geïnstalleerd. Als dit uw geval is, volgt hier de procedure die u moet volgen:

    - voer de client-installatie uit, er verschijnt een foutmelding, ga verder om te zien waar de client wordt geïnstalleerd
    - logischerwijs zie je zoiets als: c: \ Users \ NOM \ AppData \ Local \ Ubisoft \

    Als je meer dan één gebruiker, moeder, vader, kat hebt, die hun Windows-opstartsessie hebben, moet de client op de juiste plaats worden geïnstalleerd.
    Gisteren gebruikte de client de bijnaam van de speler in plaats van de pc-naam, vraag me niet waarom.

    Kijk zelf naar je bestanden, open de verkenner (windows-toets, die links van de spatiebalk in de vorm van een venster) en tegelijkertijd toets E. ga dan links naar deze pc, c: en gebruiker (of gebruik volgens de pc).
    Normaal gesproken heb je meerdere mappen, in mijn voorbeeld zijn er vader, moeder, kat, standaard, openbaar.
    Als "lechat" kolonisten wil spelen, onthoud die naam dan.

    - herstart de client-installatie, de foutmelding verschijnt, ga verder ...
    Wanneer het u het pad biedt om te installeren, ==> c: \ Users \ <NAAM> \ AppData \ Local \ Ubisoft \
    Je hoeft alleen maar "NAAM" te vervangen door "lechat" (dat is mijn voorbeeld, eh, niet de kat natuurlijk, maar de naam van je pc).

    En daar wonder, de installatie zal worden gedaan. Nou, dat belet niet dat het swf-bestand ontbreekt, maar als het andere spelers in hetzelfde geval kan helpen, des te beter!

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hartstikke bedankt voor je reactie longmen99. Er is inderdaad geen bestand dat client.swf heet. Waar kan ik die downloaden. Ik heb geen idee waar ik moet zijn.
    Sorry ben een verschrikkelijke digibeet.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.