Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Droevig bericht vanuit de gilde PRINS

  1. #11
    DONDER1
    Lieve Von/oma we zijn allemaal diep geschokt met het plotselinge overlijden, wij zullen je ongelofelijk missen.
    Ik ken je al heel wat jaartjes, je was nog maar pas begonnen in het spel, ik had toendertijd de naam Rattaplan iedere dag kwam ik jou eiland inspecteren
    En als ik dan afgekloven stammetjes zag, sprak ik jou daarop aan hahaha, we grapten er nu nog over, en je zei heb ik heel veel van geleerd.
    Je was voor de beginnende speler een rots in de branding, je hielp iedere speler met heel veel liefde en met heel veel geduld.
    O lieve Von/oma rust zacht en neem samen met je mannetje, daarboven een lekkere juppeke.

    Donder ( Dirk)

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    von, je was er altijd voor iedereen stond je steeds klaar met raad en daad, we betreuren allen je zo plotselinge heengaan en je verlies kan niet meer goed gemaakt worden, dank je dat in ons midden was en we gaan je zeker missen
    aan iedereen en vooral je famielie die een heel zwaar jaar achter de rug hebben mijn oprechte deelneming
    frans (frawil)

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Von ik zal je missen.
    Martien

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Lieve Von, Wat zal ik je missen zeg, jij was mijn maatje 7 jaar lang elke dag werden we wakker en dan begon onze goedemorgen met een dikke kop koffie, je was een deel van mijn leven geworden, met gesprekken over het spel en het echte leven, als ik aan het koken was en wist even niet hoe ik iets moest maken kon je me altijd haarfijn uitleggen hoe het moest (Oma weet raad). Wat zal ik je missen zeg, het spel nooit meer het zelfde zijn zonder jouw, maar we gaan je in ere herrinneren.
    Voor de hele familie gecondoleerd en heel veel sterkte.

    David

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Lieve Von, ik kan het nog steeds niet geloven. Hoe kan het leven zo in 1 klap veranderen? Het zal zeker niet meer hetzelfde zijn nu jij er niet meer bent. Woorden schieten te kort om jou als persoon te omschrijven. Ik ken je als een prachtig mens, die altijd paraat stond om anderen te helpen. Als we het even niet meer wisten werd al snel gezegd: "vraag het maar even aan Von, die weet alles". Je was ook altijd geïnteresseerd in anderen en hoe het met ons ging. Door jou voelde ik me snel welkom en wilde ik ook niet meer weg uit de gilde. Je laat een leeg plekje achter, die niet gevuld kan worden en ik ga je zeker missen.
    Heel veel sterkte voor je familie. Zij zullen jou nog veel meer missen.

    Ingrid

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Yvonne is gegaan met spijt in het hart ze gaat blijven voortleven in ons hart ze heeft ons geholpen met alles ze heeft of had beter gezegt een mooi leven gehad ze wilt niet dat we hier zitten te treuren maar voortleven
    ze heeft ons heel hard geholpen waar het kon maar dit moest haar lot niet zijn als covid 19 niet bestond was ze meschien nu nog met ons aan het spelen ze heeft haar sterk gedragen tussen al de mannen en vrouwen


    rust zacht yvonne hopen ben je daar veilig wij blijven aan je denken



    ik heb haar maar een paar maanden gekent maar ik als klein jochie heb in die paar maanden haar leren kennen ik wou haar nog langer gekend hebben maar dit moest haar lot niet zijn

    met spijt in het hart maar Yvonne rust zacht :,(


    Sam
    Laatst gewijzigd door Samverhoo; 09-05-21 om 11:18.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.