Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Droevig bericht vanuit de gilde PRINS

  1. #1
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud

    Unhappy Droevig bericht vanuit de gilde PRINS

    Helaas een droevig bericht vanuit de gilde PRINS over Yvonne, TheVon1, zij is overleden aan de gevolgen van COVID-19 en laat 3 kinderen en een kleinzoon na.

    Het volledige bericht:
    prnt.sc/12hn6cn

    Namens BB en het MOD-team willen wij u allen sterkte wensen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Je laat een leegte achter bij ons in de gilde, je was altijd een steun en toeverlaat voor vele hier.
    Onlangs heb je nog je mannetje verloren en nu dit bericht.

    We hopen dat jullie nu samen een lekker pilsje kunnen pakken daarboven.

    RIP Yvonne

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    innige deelneming aan de familie en allen die haar kenden IRL of via de games

  4. #4

    Ingeschreven
    Apr 2021
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    lieve Yvonne thevon1
    ik denk niet dat ik u ken maar wat een vreselijk nieuws
    ik leef met iedereen mee
    heel veel kracht en steun met dit grote verlies aan de gilde maar ook aan fam en vrienden
    sterkte allemaal rip Yvonne gecondoleerd allemaal

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens de familie en gild leden van Yvonne heel veel sterkte de komende tijd

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    We willen alle familieleden en ook het gilde PRINS veel sterkte wensen.
    Ook hier in ons gilde Old Sack zullen we haar missen

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Gecondoleerd, voor de familie en vrienden van Yvonne. Sterkte voor ieder die haar heeft gekend, van heel nabij en verder weg. Triestig dat een virus zoveel pijn, ongemakken en levens kan verstoren.

  8. #8
    Moderator
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    78
    Wereld
    Woestewoud
    In een internet spel lijken we eerst allemaal bijna gelijk: gewoon een avatar met een gezicht. Dan, door praten kunnen we toch steeds meer van onszelf laten zien. Anderen leren ons kennen terwijl we van elkaars echte leven bijna niets weten. Man, vrouw, oud, jong, het maakt vaak niets uit. En dan toch ontdekken we spelers die op gaan vallen. Die toch anders zijn.

    thevon was voor mij zo'n speler. Ze wist heel veel van het spel en ik kon haar dingen vragen: kan je dit even voor mij uitzoeken, weet jij of dit klopt? En altijd was ze er om te helpen.

    Ik zal het missen, ik zal haar missen.

    Mod_yardly

  9. #9

    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Yardly, klopt idd. ze wist er erg veel van en zocht alles uit. ze sprak ook vaak ik heb ff contact met mod Yardly

    thx voor de berichtjes

  10. #10
    granpah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    het spel zal niet meer het zelfde zijn zonder jou lieve Von.... zo zitten we samen gezellig eitjes te scoren en zo ben je er niet meer. ik zal onze gesprekken missen over de RL problemen en samen er ook over lachen.je cijferde jezelf vaak weg als het ging om het helpen van anderen, wat ik altijd een super gebaar vond. je nalatenschap gaan we zeker koesteren in de vorm van de mega veel gidsjes die je maakte voor een ieder.
    rust zacht Von...

    Opa (rien)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.