Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Easter 2021 Event

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Easter 2021 Event

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on this year's Easter Event.

    Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    die cupido's pijl, zou graag willen weten of die vaker gebruikt kan worden, staat namelijk niet bij dat ie maar 1 x gebruikt kan worden, terwijl bij andere pijlen dat wel staat.
    ik kan en wil het hier nog niet testen en op test server uitgeprobeerd, maar daar doen ze helemaal niks, je kunt blijven gooien maar aantal in kamp blijft terwijl je wel je pijlen kwijt bent

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Op test werkte geen enkele buff uit dat nieuwe gebouw, in het begin. Daarna was er eentje gefixed meen ik.
    Is verder onduidelijk hoe vaak je een pijl kan gooien op 1 kamp, maar gelukkig is geen enkele buff uit dat nieuwe gebouw nuttig voor MIJ.

    Buiten dat: je kan (denk ik) al chocopijlen maken en die gebruik je OOK al als ls-kill. Deze nieuwe maak je ook slechts eentje per 38 uur (of 19 uur als je 2 gebouwen hebt), maar echt zinnig is dit niet.

    Succes met de keuze maken of je het gebouw wel of niet wil hebben.
    Laatst gewijzigd door copycat; 01-04-21 om 14:55.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Op test werkte geen enkele buff uit dat nieuwe gebouw, in het begin. Daarna was er eentje gefixed meen ik.
    Is verder onduidelijk hoe vaak je een pijl kan gooien op 1 kamp, maar gelukkig is geen enkele buff uit dat nieuwe gebouw nuttig voor MIJ.

    Buiten dat: je kan (denk ik) al chocopijlen maken en die gebruik je OOK al als ls-kill. Deze nieuwe maak je ook slechts eentje per 38 uur (of 19 uur als je 2 gebouwen hebt), maar echt zinnig is dit niet.

    Succes met de keuze maken of je het gebouw wel of niet wil hebben.
    er zijn inderdaad van die pijlen genoeg, het zou wel interessant zijn als je die wel meerder malen zou kunnen gebruiken, dus ik wacht het ook af

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Het is weer fijn van BB, dat de nieuwe moeder ontdekkingsreiziger weer op een punt in het rijtje is gezet, waarbij je weer lekker mag nadenken als je er op klikt.
    En als je dus niet nadenkt, op de verkeerde knop klikt en een andere lengte van de zoektocht selecteert dan wat je eigenlijk van plan was.
    Dus je zou bijna denken dat BB de gebruiker moedwillig pest door de ontdekkingreizigers lekker door elkaar te husselen, ipv OR'n met dezelfde reistijd bij elkaar te zetten.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Het is weer fijn van BB, dat de nieuwe moeder ontdekkingsreiziger weer op een punt in het rijtje is gezet, waarbij je weer lekker mag nadenken als je er op klikt.
    En als je dus niet nadenkt, op de verkeerde knop klikt en een andere lengte van de zoektocht selecteert dan wat je eigenlijk van plan was.
    Dus je zou bijna denken dat BB de gebruiker moedwillig pest door de ontdekkingreizigers lekker door elkaar te husselen, ipv OR'n met dezelfde reistijd bij elkaar te zetten.
    je kunt ze cijfers of letters of namen geven zodat ze naast elkaar staan, zo kun je ze zelf bepalen op welke volgorde ze komen te staan, dus b.v. alle or's met zelfde reis tijd, a noemen , de volgende reistijd allemaal b enzovoort

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.