Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Feedback] Change log 02.03.2021

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 02.03.2021

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on the latest change log. Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 02-03-21 om 14:37.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Op welke testserver zullen ze dit nu weer getest hebben, want het is volgens mij niet de tsotesting server.

    Maar als ik naar de news items kijk op de testserver, dan lijkt die ook niet meer helemaal compleet te zijn, daar de update van het kerstevent en valentijn event ook niet meer aanwezig zijn in de geschiedenis.
    Laatst gewijzigd door longmen99; 01-03-21 om 19:09.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2020
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Excelsior, doesn't work. can you fixx this also, ik sent a lot of mails for this isseus.
    thank for reading this note.
    Monive

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monive Bekijk Berichten
    Excelsior, doesn't work. can you fixx this also, ik sent a lot of mails for this isseus.
    thank for reading this note.
    Monive
    It does work. Only a graphical error occurs.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Looks like we get to play "End of the World". That would be lovely! I wasn't playing back in 2012, when it first appeared

    Ziet eruit alsof we "Einde der Tijden" mogen gaan spelen. Dat zou erg leuk zijn. Ik was er nog niet bij, in 2012, toen het voor het eerst (en laatst) voorbij kwam.

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on the latest change log. Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Zelfs dit gaat niet goed
    Met de link latest change log kom je op/in het gedeelte van América Latina

  7. #7
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello players,

    The link to the latest changelog has been updated. Thanks for pointing it out.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Seems you forgot to fix the guild markt voting issue again. Starts to become a joke....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.