Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: maak mogelijkheid voor groepen voor in elk geval de OR's

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud

    maak mogelijkheid voor groepen voor in elk geval de OR's

    Ik zou het ongelofelijk handig vinden als ik OR's aan een groep kon toevoegen. (meerdere groepen zelfs). En dan de groep de opdracht voor een zoekopdracht geven ipv 75 OR's telkens aan te moeten sturen. Dus bijv. 1 OR kan aan tig groepen toegevoegd worden, en een bepaalde groep gaat dan op korte zoektocht of zoiets. Zou heel fijn zijn als BB dat kan inbouwen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Wat al zou helpen is om het eerste keuze scherm uit te breiden door hier alle opties per de 4 categorieën al weer te geven. Scheelt 1 klik per or. Gewoon venster breder en alle opties naast elkaar (dus 1 scherm met gebied verkennen link, ernaast rijtje schatzoeken, ernaast rijtje avo zoeken, en als laatst rijtje kolonie zoeken).

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    ik krijg het gevoel dat deze sectie van het forum er alleen is om ons zoet te houden. Is er eigenlijk wel een boa (noemen ze hier geloof ik moderator) die deze sectie? leest? waarom zie ik daar dan nooit een bevestiging van? Noemen ze in andere delen van de maatschappij een BVO, zijnde een bevestiging van ontvangst.
    Laatst gewijzigd door Bojangles; 09-03-21 om 15:43.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.