Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Valentine 2021 Event

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Dev Diary: Valentine 2021 Event

    Dear settlers,

    You are invited to post your feedback on the Valentine 2021 Event. Feel free to leave them in this thread!


    Happy commenting!
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 29-01-21 om 14:53.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    bloemen gebouw, elk een kaart erop , geeft 4 bloemen, vriendenbuf erbij aan, geeft 8 bloemen, geeft productie ook aan.
    Na de verlopen tijd, geeft ie in burgemeester huis inderdaad 24 aan, paar minuten later zitten er nog maar 12 in, ook bij de missie waar je 300 moet produceren geeft ie maar 12 aan
    bloemenspook dat graag bloemen op eet???


    in de bewijs van liefde bundel voor edels , staat ook een onuitputbare ijzermijn bij in jullie dev diary, in werkelijkheid niet dus, is gewoon gecopieerd van vorig jaar toen stond daar 16999 bloemen voor , gaat niet zo geweldig allemaal
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 01-02-21 om 13:15.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    hier geeft de vriendenbuf ook geen verdubbeling op de bloemkwekers.... 24 erbij en later weer 12 eraf

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    Apologies for the confusion. We have removed the iron mine entry from the Proof of Love bundle in the Dev Diary.

    As for the trouble with the flower farm, try logging out for at least 15 minutes since it is a newly placed building?

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear settlers,

    Apologies for the confusion. We have removed the iron mine entry from the Proof of Love bundle in the Dev Diary.

    As for the trouble with the flower farm, try logging out for at least 15 minutes since it is a newly placed building?

    Regards,
    BB_Sious
    Allemaal leuk en wel en ja een tijd uitloggen, langer dan 15 minuten in ieder geval heeft geholpen, maar wel ten koste van vrij veel bloemen als er 22 staat per gebouw en je krijgt er maar 11 , behoorlijke teleurstelling dan

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    heb vanmiddag om 12u mijn liefdesboom gestart met vriendenverbetering aan, kweker geeft productie van 22, heb me daarna volledig uitgelogd en 6u offline geweest.
    In die tijd zijn er maar en 360 bloemen bij gekomen. Dit is wel de tweede keer dat ik de boom start, dus helpt niet om 15min uit te loggen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2021
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    liefdesboom die maar half werkt, de bloemenkwekers zijn niet gebufft terwijl de andere gebouwen wel gebufft zijn
    prnt.sc/z2b7x0 (bloemenkweker)
    prnt.sc/z2bbvu (gebouw in de buurt)
    prnt.sc/z2bfpu (overview)

  8. #8

    Ingeschreven
    Jan 2021
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    zelfs na een tijd uitgelogd zijn werkt dat .... ding nog steeds niet, weg gegooide bloemen dus

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.