Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Problemen inloggen client

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud

    Problemen inloggen client

    Ik kom er niet in client werkt op moment niet, ondanks dat ik afgelopen dagen zonder problemen snel kon spelen. Meer mensen dit probleem op dit moment?

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Het beste is om even geduld te hebben, ook als er staat reageert niet. Als je het scherm zelf helemaal niet krijgt dan even je PC herstarten (werkte bij mij) en anders de client verwijderen en opnieuw installeren.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Rampire,

    client werkt bij mij ook niet. Al verschillende keren gedownload en geinstalleer maar gebeurt niks. Nog tips?

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook zelfde problem stopte ineens

  5. #5
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    If you haven't already, please follow the troubleshooting steps in this post. It has resolved several client issues for some players.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Het werkt nog steeds niet pffff.

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Deze client is echt een ramp. We weten al twee jaar dat flash eruit gaat, dan heb je zitten slapen, of mis ik iets?

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepijn Bekijk Berichten
    Ik kom er niet in client werkt op moment niet, ondanks dat ik afgelopen dagen zonder problemen snel kon spelen. Meer mensen dit probleem op dit moment?
    kan je iets meer vertellen over wat je ziet of wat hier aan vooraf is gegaan.
    Ben je bijv net opnieuw opgestart of word je uit de client gegooid en kom je er niet meer in?

    Klik je op de knop voor nu spelen en dan ga je naar de site van het downloaden maar gebeurt er wel of niet iets?

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    En het lukt alweer niet om binnen anderhalf uur in het spel te komen. Wel ingelogd, maar het spel start gewoon niet goed. Is er nou al eens zicht op wanneer we eindelijk weer terug kunnen naar de webversie? Dit werkt namelijk dermate frustrerend dat ik er serieus over zit te denken om maar een pauze te nemen tot het spel weer in de browser is te spelen. Dit is gewoon een complete ramp. En waarom is er niet heel veel eerder begonnen met het spel om te zetten naar flashloos? Dit was namelijk al heel erg lang bekend en ik heb er ook meerdere malen voor gewaarschuwd. Daar is nooit een reactie op gekomen...

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    update
    na 5 keer modem te hebben reset, laptop, spel, boodschappen gedaan. nog keer reset van alles.. Yep het werkt weer.. zucht ipv 3 keer met verkenner aan een avo kunnen doen maar 1 jammer van grondstoffen

    hallo, kon vanmorgen gewoon spel starten.. kreeg ineens tijdens avo half thuis eiland en half avo eiland te zien.. laptop opnieuw opgestart veel meldingen dat server niet beschikbaar was.. weer opnieuw opgestart.. zelfde euvel.. weer opnieuw.. ben nu al anderhalf uur verder.. modem herstart, cliënt opnieuw gedownload, weer opnieuw opgestart.. en zit nu halverwege opstart cliënt..kom niet verder dan net iets voorbij paashaas.. zucht krijg beetje Valentijn dejavu van paar jaar geleden.. iemand idee? want aan die tips heb ik niks
    ow en probleem is bij chrome en ff ..
    Laatst gewijzigd door rubychubb; 11-04-21 om 15:30.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.