Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 5 6 7
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: [Feedback] New Downloadable Client

  1. #61

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japiooooo Bekijk Berichten
    NO IOS client at all, I want a refund for all the money I put in the game !!!

    VERY angry
    Ik ben bang dat dit kansloos is. In de gebruikersvoorwaarden stelt ubi dat je werkelijk nul rechten hebt. Dan kan alleen een dwingend (consumenten)recht je nog helpen. Voor de wet koop op afstand geldt dat er een uitzondering op het herroepingsrecht is voor digitale inhoud. Dat komt er in het beste geval op neer dat je 14 kalenderdagen bedenktijd hebt en naar rato van verbruik de mogelijkheid hebt om iets terug te eisen.
    Verder dan een mogelijke coulance ga je niet komen.

  2. #62

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    We are very sorry, but we won’t be able to roll-out the macOS version of the client and - for macOS users - have to point to the Unity version of “The Settlers Online” that will be available later, as planned.
    Dit betekent voor mij dat de Unity versie niet voor het Paas event beschikbaar komt, maar erna.
    En hoeveel erna willen ze ook weer niet zeggen, maar laten we zeggen begin Juni.

    Dan zijn de IOS gebruikers inmiddels 6 maanden buiten gesloten.

    Toen ik zelf buiten gesloten was eind december, voor meer dan een week, had het toch echt niet langer moeten duren, of ik had het spel al de rug toegekeerd.
    En als je nu als IOS gebruiker te horen krijgt dat die client voor IOS (eind januari) niet beschikbaar komt, en dat je moet wachten op de unity versie, welke ook nog wordt uitgesteld, dan keer je BB (Ubisoft) de rug toe en kom je nooit meer terug. Dus BB geen goede reclame dus ...

  3. #63

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    dus...dus...

  4. #64

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is stap 1, de mac users zijn klaar, en stap 2 is, dat de unity transfer ook te complex blijkt, en dat ze daardoor genoodzaakt zijn, de stekker uit tso te trekken...Dat is wat ik helaas nog altijd denk. Dus...

  5. #65

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    totaal met je eens

  6. #66

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    hebben ze trouwens met anno online ook gedaan, show no mercy

  7. #67

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dat was alleen maar goed, Anno was echt alleen maar leuk als je van 'niet leuk' hield

  8. #68

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haplodepatrijn1 Bekijk Berichten
    hebben ze trouwens met anno online ook gedaan, show no mercy
    Inderdaad, erg jammer was dat, heb me daar prima mee vermaakt. En gaf toen aan hoe ze te werk gaan.

  9. #69

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longmen99 Bekijk Berichten
    Dit betekent voor mij dat de Unity versie niet voor het Paas event beschikbaar komt, maar erna.
    En hoeveel erna willen ze ook weer niet zeggen, maar laten we zeggen begin Juni.

    Dan zijn de IOS gebruikers inmiddels 6 maanden buiten gesloten.

    Toen ik zelf buiten gesloten was eind december, voor meer dan een week, had het toch echt niet langer moeten duren, of ik had het spel al de rug toegekeerd.
    En als je nu als IOS gebruiker te horen krijgt dat die client voor IOS (eind januari) niet beschikbaar komt, en dat je moet wachten op de unity versie, welke ook nog wordt uitgesteld, dan keer je BB (Ubisoft) de rug toe en kom je nooit meer terug. Dus BB geen goede reclame dus ...
    Zojuist op de tsotesting2 zitten spelen.
    - Reageert niet goed op allerlei zaken.
    - Kreeg een out of memory melding (met Chrome)

    Dus Juni gaat hem niet worden, dus ik zeg nu het wordt augustus/september

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.