Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 69

Onderwerp: [Feedback] New Downloadable Client

  1. #41

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil inloggen. Eerst verschijnt er in de linker bovenhoek 'The Settlers online (Not responding). Er gebeurd dan minuten lang niets.

    Na minutenlang wachten er eindelijk in. Tijdens het spelen van een avo weer zelfde foutmelding en spel lopt vast. Scherm werd zelfs transparant wit. Via taakbeheer moeten sluiten.

    Daarna een melding:

    'Something went wrong.'

    En dat je het spel moet starten via de website ingelogd moet zijn via de website.

    Vervolgens weer opnieuw ingestart. Al met al ben ik onderhand 15 minuten verder voordat ik weer kan spelen. Dit is zeer, maar dan ook zeer frustrerend!

    Geef mensen op zijn minst de kans om het voorlopig nog via de website te spelen ipv nu verplicht via de client.

  2. #42

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    i only get the notification that the client doesn't response when i'm waiting for clicking on the symbol who needs to be green to enter settlers.... yesterday it took for ages to log in, today i can't log in... i'm not pleased about it sorry.

  3. #43

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Emmen.
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat je zo met een speciaal event niets kunt met chromebook.
    Als je een wat nieuws bedenkt, zorg dan eerst ff dat je alle systemen het kunnen gebruiken.

    Helaas,

    nou bedankt aan alle spelers met wie ik ooit heb mogen spelen.
    wie weet tot een wederzien.

    Gegroet

  4. #44

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Ook met mijn Mac kan ik nu niet spelen, echt jammer zit hier al jaren. Dit kan wel eens de 'nekslag' zijn.

  5. #45

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Door al dit gedoe moest ik een ticket sturen om een transfer van mn steam acoount aan te vragen. Heb dit netjes vrijdag gedaan, direct toen aangegeven werd daar dit zo spoedig mogelijk te doen, maar afgezien van een geautomatiseerd berichtje gebeurd er verder niks. Slaapt de helpdesk in nederland?

  6. #46

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ze hebben serieus 3 jaar de tijd gehad om een alternatief uit te vinden omdat Flash er uit zou gaan, komen ze met een halfbakken cliënt op de proppen, tegenwoordig heeft Chromebook een aandeel van 25% op de notebook markt, maar TSO kan je er niet meer op spelen, dit is echt een aanfluiting en dan net voor het Kerstevent met zo'n flut progamma komen, ik zou mij als bedrijf kapot schamen voor zo'n wanproduct. Ze willen gewoon alle actieve spelers de nek om draaien lijkt het wel.

  7. #47

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een drama.... iedere keer na opstarten duimen of je er wel of niet in komt en als je dan een avo aan het doen bent crashed de boel..... Wat @plava2013 schrijft: Het is niet dat flash van de een op andere dag wordt beeindigd. Bedroevend....

  8. #48

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    i sure hope i can play on my chromebook soon, i have build a windows pc from my old mac, but it is not fun i can't play on my chromebook

  9. #49

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Hopelijk duurt het kerstevent nog tot februari om al die spelers die via Chromebook, Steam of andere platforms te compenseren voor deze half afgemaakte cliënt, waardoor ze nu het mooiste event van het jaar moeten missen. En de snelheid van inloggen is ook niet om van naar huis te schrijven, we zitten weer op 'ouderwetse' snelheid helaas.

  10. #50
    Soesano's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Still no Linux-fix available?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.