Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 69

Onderwerp: [Feedback] New Downloadable Client

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    wanneer komt er een oplossing om het spel op een smartphone of tablet te spelen, beetje waardeloos dat je nu geen keuze hebt, je word nu gedwongen om een programma te installeren wat helemaal niet werkt, beetje jammer BB! .exe werkt niet, dit hadden jullie ook wel kunnen verzinnen.. Jammer dat het nu voor een event wordt gelanceerd terwijl veel spelers nu TSO niet meer kunnen spelen omdat jullie client maar voor een beperkt aantal mensen speelbaar is.
    Laatst gewijzigd door Christiaan1978; 18-12-20 om 23:15.

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Excelsior werkt niet of heel traag in deze client. Ook is het opstarten enorm traag (4 tot 5 minuten).
    Laatst gewijzigd door McJerr2; 18-12-20 om 23:21.

  3. #23

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    I used to play on both the english and the dutch URL. Now if one runs, the other cannot run. Is this going to be fixed?

  4. #24

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    I also played on tablet with Puffin, not working anymore.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schermpje Bekijk Berichten
    I tried with different browsers, (re)downloaded the client a few times, rebooted, reinstalled, re-uhm... annoyed everything a couple of times..

    Any tips would be welcome

    Added a screenshot from an attempt via Chrome browser.
    same here. and yes, I did first make a user who is not an administrator.

  6. #26

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear settlers,

    The new downloadable client should work for Windows OS. We are still optimizing the macOS installer and it will be launched in January. While I have no news on whether an installer for Linux will be launched, I have forwarded your feedback to the dev team. Android is still not on the list of supported OS for this game. The puffin browser may work but it is not guaranteed.

    Regarding the "Your client cannot be updated..." error message, could you provide your Windows OS version? Similar reports have been forwarded to the team for investigation.

    Regards,
    BB_Sious
    It says Windows 10 Home - v1909

  7. #27

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Not a professional approach if MAC users are first helped in January 2021!
    Just provide a temporary solution, otherwise no Christmas event for us.

  8. #28

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb hetzelfde probleem ik heb een engelse duitse en nederlandse account maar mij zegt de client ook steeds not responding

    prnt.sc/w5wfpu
    Laatst gewijzigd door marcelheide; 19-12-20 om 09:54.

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelheide Bekijk Berichten
    ik heb hetzelfde probleem ik heb een engelse duitse en nederlandse account maar mij zegt de client ook steeds not responding

    prnt.sc/w5wfpu
    Ik denk niet dat dat gaat, je zit de Duitse plaatjes ook ed dus ik denk dat je nu alleen met die Duiste account kan inloggen.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jan 2019
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    My Clientdoes not react after opening. Even after installing it. It still in a frozen window. Please help

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.