Wij Mac gebruikers zijn weer de dupe,en kunnen nu geen setters spelen, jullie worden bedankt BB, nu ook geen kerstevent nu wachten tot begin januari voordat de mac client actief is.
Wij Mac gebruikers zijn weer de dupe,en kunnen nu geen setters spelen, jullie worden bedankt BB, nu ook geen kerstevent nu wachten tot begin januari voordat de mac client actief is.
Also the "Could not update the client" error here, browser is Chrome.
Kunnen de Mac gebruikers nog op de oude manier verder spelen tot eind december tenminste? Beetje brute overgang zo....
Oplossing voor diegene die mac hebben koop een windows computer op marktplaats of ergens anders kosten geen drol tegenwoordig een desktop dan )
Of download virtueelmachine Parallels ps niet gratis ...en geschrikt voor macOS Catalina en macOS Big Sur (11.0)
Laatst gewijzigd door Hildegardis; 18-12-20 om 20:15.
Ik kan het niet meer spelen via Steam. Ik wordt doorverwezen naar de webbrowser versie. Mijn steam account is anders dan mijn webbrowser account. Ben ik nu mijn lvl 68 kwijt?
En dat bepaal jij dat je een andere laptop moet kopen
nee heb het over een desktop ...en weet dat ik nu windows haters een schop tegen hun zere been geef maarja als je echt wil spelen tja ....
Spel doet het prima bij me (totnutoe) Alleen de letter grote is wel heel klein in de chat en bij het vullen van de generaals. Voorheen was het prima, maar mi is het bijna de helft kleiner geworden.
Komt hier nog een verandering in ? Zou heel prettig zijn