Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 69

Onderwerp: [Feedback] New Downloadable Client

  1. #11
    DONDER1
    Wij Mac gebruikers zijn weer de dupe,en kunnen nu geen setters spelen, jullie worden bedankt BB, nu ook geen kerstevent nu wachten tot begin januari voordat de mac client actief is.

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Also the "Could not update the client" error here, browser is Chrome.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen de Mac gebruikers nog op de oude manier verder spelen tot eind december tenminste? Beetje brute overgang zo....

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Oplossing voor diegene die mac hebben koop een windows computer op marktplaats of ergens anders kosten geen drol tegenwoordig een desktop dan )
    Of download virtueelmachine Parallels ps niet gratis ...en geschrikt voor macOS Catalina en macOS Big Sur (11.0)
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 18-12-20 om 20:15.

  5. #15

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan het niet meer spelen via Steam. Ik wordt doorverwezen naar de webbrowser versie. Mijn steam account is anders dan mijn webbrowser account. Ben ik nu mijn lvl 68 kwijt?

  6. #16
    DONDER1
    En dat bepaal jij dat je een andere laptop moet kopen

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    nee heb het over een desktop ...en weet dat ik nu windows haters een schop tegen hun zere been geef maarja als je echt wil spelen tja ....

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Spel doet het prima bij me (totnutoe) Alleen de letter grote is wel heel klein in de chat en bij het vullen van de generaals. Voorheen was het prima, maar mi is het bijna de helft kleiner geworden.
    Komt hier nog een verandering in ? Zou heel prettig zijn

  9. #19

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schermpje Bekijk Berichten
    I tried with different browsers, (re)downloaded the client a few times, rebooted, reinstalled, re-uhm... annoyed everything a couple of times..

    Any tips would be welcome

    Added a screenshot from an attempt via Chrome browser.
    Toch de windows PC aangezet. Je moet idd wat. :-(

    En krijg ook de melding boven. Iemand tips?

  10. #20

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Dear settlers,

    The new downloadable client should work for Windows OS. We are still optimizing the macOS installer and it will be launched in January.

    Regards,
    BB_Sious
    shame on BB that U did not announced it before, that the macOS installer will be ready later than the windows installer. 4 days before the x-mass event it's clear that a lot of players will not take part of it this year.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.