Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Steam , no dowload client

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud

    Steam , no dowload client

    Logging in with steam, there is no download option comming up, does this mean we are locked out and going to miss event?? Nice (

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Spel wil niet opstarteb

    Beste ik wil het spel spelen en druk dus op spelen via steam maar kom steeds terug op de start pagina uit was is het probleem kan iemand helpen

  3. #3
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear settlers,

    I've merged these threads concerning game access via Steam.

    The Steam platform is no longer supported for this game thus you will no longer be able to play the game from Steam. You have the option to migrate your game account from Steam to Ubisoft Connect and there will be no loss of in-game progress when you transfer your account.

    Please contact Support to take advantage of this option.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ervaar al dagen problemen om in het spel te komen. De client blijf regelmatig hangen en weigert dan vervolgens verder te gaan. Cookies en dergelijke worden regelmatig door mij gewist, biedt geen soelaas. Nu zit ik al weer een kwartier te wachten, nadat de eerste keer al helemaal niet lukte.

    Ik log niet in met Steam. Het inloggen op zich gaat ook niet fout. Het laden van het spel in de client werkt gewoon bijzonder slecht. Gisteren bijna een uur bezig geweest het spel te starten.

    Wanneer komt in vredesnaam de webversie weer terug?

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Tekenend dat er geen reactie komt op mijn problemen met het inloggen.

    Nog wat problemen:
    Excelsior werkt niet. Beweging is volledig weg, ik kan niet zien wat er gebeurt. Ook kan ik niet zien wat ik krijg. Ik moet dus eerst onthouden wat ik had en dan proberen er achter te komen wat het draaien heeft opgeleverd.
    Verbinding met de server valt regelmatig kortdurend uit. Dit ligt niet aan mijn kant, gezien ik een zeer stabiele verbinding heb, wat ook is te zien dat andere online spellen nooit problemen met verbinding hebben. Komt alleen voor bij TSO.

    Nogmaals de vraag: wanneer kunnen we weer van die slecht werkende client af?

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ergens in juni. En excelsior is bekend.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2021
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    cant log in, client hangs him silf

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    sinds de update van de nieuwe cliënt deze week is het opstarten nog trager geworden, wederom geen verbetering van het spel. Heel gek dat er veel spelers afhaken op deze manier, goed bezig BB

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.