Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: mac os x

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    mac os x

    Iemand die eens de stappen kan overlopen om de client te doen werken met catalina ? Ik kan enkel een exe. bestand downloaden.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hier hetzelfde. Zeer teleurstellend.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook hetzelfde. En ook geen reactie van helpdesk...

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Ik dacht tenminste nog tot 31 december te kunnen spelen. Maar helaas.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Het was nochtans beloofd,cit: It will be a new and updated Download Client. We will provide a MacOS installer for the client.

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Nou werkt dus niet met een Mac waar blijft de MacOS installer ?

  7. #7

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn beste tip aan jullie is om via een echte virtuele machine (bijv VMWare) of een quasi virtuele machine te werken zoals PlayOnMac.
    Je kan gratis een legale virtuele machine downloaden van de site van microsoft: maar het kost je wel al gauw 20 gig aan schijfruimte.
    https://developer.microsoft.com/en-u...tual-machines/

    Vandaag werd er ook op het duitse forum gepost, dat er problemen zijn met de Mac client en dat deze daarom niet live is gezet:
    https://forum.diesiedleronline.de/th...=1#post1770244

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Tot zover het kerstevent. Client pas ergens in januari verwacht. Iets zegt me dat dit nooit meer goed komt.

  9. #9

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hetzelfde probleem. Denk je te kunnen spelen, blijkt die client alleen voor Windhoos te zijn. Erg teleurgesteld..

  10. #10
    DONDER1
    Dan heb je nog de de ouwe versie, is nu mac os big sur. eigenlijk vond ik catalina veel beter, maar goed wij mac gebruikers hebben weer het na kijken.
    Dat BB hier geen rekening mee heeft gehouden is ronduit een zeer kwalijke zaak

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.