Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: mac os x

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ben al van alles aan het proberen, heb net weer een iMac gekocht (oude moest je kolen ingooien om hem nog te laten draaien, 13 jaar oud). Alle programma's geprobeerd, PlayonMac geeft niet thuis net zoals VirtualBox. Bij die laatste loopt zelfs een Mac vast, om nu Parallels te gaan kopen voor € 80,- gaat mij echt te ver. Ook ik ben wel een stevige donateur door het kopen van Edelstenen maar BB geeft niet thuis ... te schofterig voor woorden !!!

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook meerdere pogingen gedaan een VM te installeren.
    VMWare vraagt 6 kantjes privacy gegevens in te voeren als je gratis versie wilt installeren
    parallels wilde niet installeren
    Virtual box ging redelijk goed totdat ik helemaal windows had draaien en na het inloggen de settlers app daar niet wil starten. Lijkt erop alsof dat commando op de mac ergens terecht komt en niet in de VM waar hij zou moeten werken.

    Voor de wat oudere macs is een VM eigenlijk te zwaar dus vraag me af of settlers daarop echt lekker gaat draaien.

  3. #23
    DONDER1
    Gebruik de 14 dagen trail van parallels deksktop die gebruik ik namelijk ook ook, kan je toch effe 14 dagen settlers spelen daarna, gewoon weer de parallels deksktop downloaden en dan met andere email adres en wachtwoord.

    Gr en succes.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leugmacher Bekijk Berichten
    Niet zeuren, voor Apple komt in januari al een oplossing. Voor Ubuntu (Linux) weten ze nog niets, dus ook voor mij kan het wel een einde oefening zijn. Ik heb de leiding van mijn Gilde na 4 jaar alvast maar over gegeven. Verder roep ik maar niets, maar je kan je er iets bij voorstellen hoe ik mij voel
    Naar het schijnt staat op het Engelse forum hoe op linux te laten draaien.

  5. #25

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Naar het schijnt staat op het Engelse forum hoe op linux te laten draaien.
    Dat is ook gewoon een VM installeren. Op het Duitse forum waren ze daar een dag eerder bij.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Niet de allerbeste oplossing (liever een game client) maar ik heb Settlers werkend. Via een open forum las ik dat je ook de Boot Camp app kunt gebruiken om Windows 10 te laten draaien. Het is best wel een klusje en de iMac moet telkens herstart worden tussen de wisseling van de besturingssystemen.

    Lees hier hoe: https://support.apple.com/nl-nl/HT201468

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.