Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: einde flashplayer in windows 10

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    einde flashplayer in windows 10

    Windows 10 gaat bij de volgende grote update flash player verwijderen omdat het nu een beveilegings risico form voor Windows
    na dat adobe op 31 december 2020 de stekker uit flash player trekt

    ik hoop dat jullie daar rekening mee gehouden hebben

    ik kan flash player al niet meer installeren op mijn pc
    zonder een bericht dat het een veilighieds risico is

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien even bij ontwikkelaarsdagboek kijken...

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Jij bent goed op de hoogte, hartelijk dank voor de waarschuwing!
    Hopelijk weet BB het ook!!

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjevadoraa Bekijk Berichten
    Windows 10 gaat bij de volgende grote update flash player verwijderen omdat het nu een beveilegings risico form voor Windows
    na dat adobe op 31 december 2020 de stekker uit flash player trekt

    ik hoop dat jullie daar rekening mee gehouden hebben

    ik kan flash player al niet meer installeren op mijn pc
    zonder een bericht dat het een veilighieds risico is
    Hi sjevadoraa,

    Yes, we have taken this into account. As mentioned in this post, the game will be ported to the Unity engine. We expect to be ready before Easter 2021. We will be using a brand-new download client in the meantime until our Unity Version is up and running.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan wel inloggen, maar het spel niet uitvoeren, omdat Flash niet meewerkt. Ik krijg een leeg scherm, met de mededeling dat ik met rechter muisknop moet klikken om flash uit te voeren. Dat doe ik, maar spel wil niet laden. Verder lees ik dat met Pasen TSO via een client gaat werken. Dat is dus rijkelijk te laat???

  6. #6
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Eekhoorn,

    Restarting your connection, disabling VPN, or switching to a different network can resolve loading issues. If you need further assistance, please contact our Support team.

    We will be using a new download client until the game is ported to Unity Client by Easter 2021. We will post more details on this soon.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Klik eens op het slotje in de adresbalk en dan op "toestaan".

    Hier hetzelfde probleem als eekhoorn, heb al op het slotje geklikt maar dat maakt geen verschil. Hij blijft zeggen rechtermuisklik te doen om adobe flashplayer uit te voeren, ik klik op uitvoeren maar er gebeurt niets.

    UPDATE: bovenstaande was in chrome, ben nu in opera aan het proberen maar daar moet ik flash opnieuw installeren
    Laatst gewijzigd door Blixem; 09-12-20 om 09:06.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dan heb je windows 10 toegestaan om flash al te verwijderen...

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had paar uurtjes later al gemeld het probleem opgelost te hebben, die post is verwijderd zie ik.

    Het probleem is heel eenvoudig opgelost, door eenvoudigweg de computer te herstarten.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eekhoorn Bekijk Berichten
    Ik kan wel inloggen, maar het spel niet uitvoeren, omdat Flash niet meewerkt. Ik krijg een leeg scherm, met de mededeling dat ik met rechter muisknop moet klikken om flash uit te voeren. Dat doe ik, maar spel wil niet laden. Verder lees ik dat met Pasen TSO via een client gaat werken. Dat is dus rijkelijk te laat???
    ik heb hetzelfde, kan al niet meer spelen in chrome

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.