Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Feedback] TSO Future Timeline and FAQ

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] TSO Future Timeline and FAQ

    Dear Settlers,

    Feel free to leave your feedback on the TSO Future Timeline and FAQ on this thread.

    Happy commenting!
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 23-11-20 om 14:23.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Dank voor de update, veel ontwikkelingen komen er aan. Ik ben benieuwd. Succes met het vernieuwen !

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    medio januari heb je een (voorheen uplay) account nodig. Er staat even verderop , dat je die zo snel mogelijk moet hebben. Maar ik speel nu via facebook en ik kan nergens vinden hoe je je fb account om kan zetten. Ik wil uiteraard mijn huidige eiland behouden.
    Is het verstandig om dit zsm om te zetten en hoe doe ik dat ?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Afwachten tot het echt moet.
    Er is een beschrijving hoe je dat nu al kan regelen, maar als de nood er is, zal BB er bovenop zitten en nu zijn ze er erg traag mee.
    Je moet de TSO-app in facebook uitschakelen en dan krijg je automatisch een mail met instructies. Echter laat die mail op zich wachten en kan je beter via support het een en ander regelen. We weten allemaal hoe vlotjes support te bereiken is en hoe snel zij reageren op tickets

    Ook staat er dit: "-How does the Unity port & Temporary Flash-Based Client affect platforms such as Steam, Facebook, and Kongregate?
    -We are working on enabling as many ways to log in and play the game as possible. More specific info will follow."

    Wat het volgende weer tegenspreekt: "-Will a Ubisoft/Ubisoft Connect (formerly Uplay) Account be required for the Unity version / the temporary client version?
    -In mid-January Ubisoft Connect (formerly Uplay) accounts will become mandatory to play the Settlers Online. As announced previously, this step is important to adhere to our guidelines regarding service quality, security, and to align all world-wide instances to the same login method."

    Snap jij het nog?
    Laatst gewijzigd door copycat; 12-12-20 om 08:24.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    nee, ik snap er niets van. Is nu toch eind januari en nog steeds geen instructies, dus ik speel maar rustig verder via faalbook.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2021
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    what will be the URL of the new server?

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2020
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik kom vanaf vanmorgen niet verder dan de inlogpagina. Ondanks herhaaldelijke pogingen om client weer te downloaden kan ik nog altijd niet spelen.
    Wat kan ik nog meer doen, ik ben een paar maanden geleden opnieuw begonnen omdat ik niet bij mijn oude account kan (na facebook nu ubisoft inlog).
    Maar ik kom nu ook niet verder en dit vind ik erg jammer.
    Wie kan me helpen.
    Nathalie

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn inmiddels 2 weken voorbij, is al duidelijk wanneer de unity test server precies beschikbaar zal zijn ?

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Moet je testforum in de gaten houden he.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.