Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: facebook inlog

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    facebook inlog

    Hallo Allemaal,

    Ik log in mbv een facebook account maar ik wil daar niet meer van afhankelijk zijn.

    Ik begrijp dat ik dan onder apps in Facebook de app the settlers online (NL) moet verwijderen en dan een mail krijg hoe ik op een andere manier kan inloggen.

    In eerste instantie dacht ik dat ik die app niet had staan in Facebook maar nu ik op een normale pc inlog ipv onder puffin zie ik hem staan en heb de app verwijderd. Ik wacht nog steeds op een email, hoe lang duurt dat?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    kun je dan nu wel inloggen via facebook?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    ja. en als antwoord op de vraag: Antwoord van Sious
    Ofwel, handig dat je voor je die app verwijderd eerst ff ondersteuning mailed

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel voor de reactie, ik had geen tijd om het forum te doorzoeken omdat ik normaliter via Puffin inlog en dan kom ik niet eens bij dit forum

    Ter info, ik kan nu nog wel inloggen via Facebook, ook als ik daar de app verwijder, maar ik krijg geen mail met een manier om op een andere manier in te loggen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk omdat er problemen zijn met support... Staat ook ergens beschreven, weet niet meer waar. Mag iemand anders opzoeken

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Om daar even op in te haken, ik probeerde de testserver uit en moest toen ook met FB account inloggen, maar toen kwam FB met de opmerking dat die app niet meer ondersteund werd of bestond

    Nu hoop ik niet dat straks met het nieuwe ik er niet meer in kom met mijn FB account, ik log daar alleen maar mee in.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    hier heb ik ook troubles mee, ik kan ook niet meer op de testserver met mijn facebook login
    ik durf alleen nu nog niet om te zetten want dat zou ook fout gaan, heb ik ergens gelezen

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assepoes Bekijk Berichten
    hier heb ik ook troubles mee, ik kan ook niet meer op de testserver met mijn facebook login
    ik durf alleen nu nog niet om te zetten want dat zou ook fout gaan, heb ik ergens gelezen
    dat je met FB niet meer op test komt is allang, gelukkig maakt het daar niet uit en maak je gewoon ff een ander account aan.
    Durf het op live-server ook echt niet aan om proberen te switchen.
    Vooral nu support niks van zich laat horen.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.