Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: [Feedback] TSO is moving to Unity!

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2018
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik wel leuk zou vinden in de nieuwe versie is een hogere zoomfactor. Nu heb ik steeds het gevoel dat ik net niet diep genoeg kan inzoomen. En het zou leuk zijn als je je gens kunt herkennen terwijl ze lopen, nu zijn ze allemaal hetzelfde.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    140
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    Hello, Settlers,

    Thanks for all your feedback.

    I've forwarded your questions to the dev team and will get back to you once I receive their reply.



    You can delete The Settlers Online app from your Facebook account. Afterward, you will receive an email from Ubisoft giving you the option to convert your game account to Uplay/Ubisoft. Just follow the instructions in the email to convert your account. Note that this cannot be undone once you delete The Settlers Online app. If you need more information on this topic, please contact Support.

    Regards,
    BB_Sious
    Yes, nice if you have lost your login to your email address, and can only log in via facebook ... like me

  3. #13

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    When you login through FB, you don't HAVE an e-mail login. Can't lose what you don't have.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    hoe kan je de app dan deleten, je vult toch bij inloggen je facebook gebruikersnaam en wachtwoord in, ik heb nog nooit via een settlers-app op facebook gespeeld

  5. #15

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    De link naar TSO op FB wordt gezien als een app. Dat kan je in FB uitzetten.
    Instelingen in FB
    Laatst gewijzigd door copycat; 21-11-20 om 09:14.

  6. #16

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Bezit nog oude account op Ubisoft kun je nu een veiligheid account maken daar begint het al met problemen binnen 5 min reactie geven op email die na 6 min binnen komt.
    Als dit een voorbode is van wat ons te wachten .

  7. #17

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Is er een manier om mijn Steam account over te zetten?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.